Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:36:40 GMT

۱۴/۵ هکتار از اراضی شهرستان پردیس آزاد سازی شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۴۳۲۱

خلیل محبت خواه روز چهارشنبه درحاشیه اجرای احکام ساخت و ساز غیر مجاز در روستای طاهرآباد بومهن به خبرنگاران گفت: اراضی یاد شده به ارزش ۵ هزار میلیارد رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

وی ادامه داد: این حکم با حضور نمایندگان اداره راه و شهر سازی، یگان حفاظت از اراضی شرق استان تهران با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب ، فرمانداری و نیروی انتظامی شهرستان پردیس اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ضمن تقدیر از فعالیت شبانه روزی پرسنل اداره راه و شهر سازی، اظهار داشت: پرسنل یگان پر تلاش این اداره با زمین خواری و تصرف اراضی بیت المال مقابله خواهند کرد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصرف اراضی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصرف اراضی شهرستان پردیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصرف اراضی اخبار کنکور شهرستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف سه طبقه در زعفرانیه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیه الله سلطانی صبور مدیر اداره راه و شهرسازی تهران بزرگ (تهران و شمیرانات) گفت: در اجرای دستور مقام قضائی توسط اداره حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و عوامل یگان حفاظت اراضی از ۴۴ مترمربع بنای قدیمی سه طبقه واقع در خیابان آصف زعفرانیه که در اراضی ملی واقع شده بود رفع تصرف شد.

وی گفت: با هرگونه تصرف اراضی ملی و دولتی بالاخص در محدوده‌های ارزشمند تهران و شمیرانات در تعامل کامل با دادستانی و حوزه قضائی استان به شدت برخورد می‌کنیم.

کد خبر 6084325 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد
  • رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در اندیمشک
  • جلوگیری از تصرف ۱۰۰ هکتار ‌اراضی دولتی در میرجاوه
  • پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه
  • رفع تصرف سه طبقه در زعفرانیه تهران
  • آزاد سازی ۲۱۱ هکتار زمین ملی و دولتی در استان اصفهان