Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-جلسه هم اندیشی مدیران شهر کهریزک با رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در خصوص رفع و تعدیل مشکلات مرکز پسماند آرادکوه در حوزه شهر کهریزک برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، علی یحیی پور شهردار کهریزک در ایم حلسه گفت: مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه کهریزک  در جنوب شهر کهریزک واقع شده است که سالیان متوالی است با تولید روزانه 400 مترمکعب شیرابه علاوه بر انتشار بوی نامطبوع در سطح شهر، منجر به آلایندگی آبهای زیرزمینی نیز می شود که این موضوعات از نظر زیست محیطی، تجمع جانوران موذی و سگ های بلاصاحب را در بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  علاوه بر معضلات زیست محیطی تردد روزانه خودروهای حمل زباله از معبر اصلی شهر به اصتهلاک آسفالت، ایجاد بارترافیکی، آلایندگی هوا نیز اشاره کرد و گفت: مجموع این موارد  که از سوی مرکز پسماند به بدنه شهر کهریزک تحمیل می شود،  معضلات فراوانی را برای شهر و مردم این منطقه ایجاد کرده است که مدیریت شهرداری باید پاسخگوی این مشکلات و ارائه خدمات مضاعف جهت تعدیل معضلات تحمیلی باشد.
شهردار کهریزک در این نشست که با حضور روسای سازمان مدیریت پسماند، دادگاه عمومی و شورای اسلامی و بخشدار کهریزک برگزار شد، اظهار داشت: روزانه   بارسنگینی به واسطه همجواری مرکز پسماند آرادکوه به شهر کهریزک تحمیل می شود و انتظار می رود که این سازمان که زیرمجموعه شهرداری تهران است برای تخصیص اعتبارات جهت توسعه سرانه فضای سبز شهر و تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداری تهران در کهریزک تلاش کرده و اقدام موثری داشته باشد.
در ادامه این جلسه راهکارهای قانونی جهت جابجایی و تعدیل مشکلات مرکز پسماند آرادکوه از سوی اعضای حاضر در جلسه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیشنهاد رفع مشکلات آرادکوه روی میز مدیران بخش کهریزک مرکز پسماند شهر کهریزک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۴۷ گواهی مدیریت سبز به ادارات اصفهان در زمینه مدیریت پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای اعطای گواهینامه مدیریت سبز، یعنی از ۱۴۰۱ تاکنون درخواست حدود ۱۴۰ گواهی مدیریت سبز در زمینه مدیریت پسماند اعلام و گواهی ۴۷ اداره تأیید و صادر شده است، همچنین حدود ۱۴۰۰ نفر تحت آموزش‌های لازم برای فرایند مدیریت سبز قرار گرفته‌اند.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مدیریت سبز گواهینامه‌ای است که در چند شاخص به ادارات و نهادهای مختلف ارائه می‌شود.

وی با اشاره به شاخص پسماند به‌عنوان یکی از شاخص‌های دریافت گواهینامه مدیریت سبز افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، متولی این موضوع است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تاکید کرد: نهاد یا ارگانی که خواستار گواهی‌نامه مدیریت سبز است، باید درخواست اولیه خود را صادر کند و پس از آن کارشناسان مدیریت سبز به آن سازمان مراجعه کرده و وضعیت پسماند آن نهاد یا ارگان درخواست‌کننده را بررسی می‌کنند، همچنین مخازن پسماند مجموعه و سطح آگاهی کارکنان در زمینه مدیریت پسماند نیز توسط کارشناسان ملاحظه می‌شود.

ساکتی گفت: پس از بررسی کارشناسان، نکاتی که نیازمند اصلاح است به مدیریت مجموعه اعلام می‌شود و آن مجموعه نیز پس از رفع نواقص و دریافت امتیاز لازم، گواهینامه‌ای با اعتبار یک سال دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه گواهینامه مدیریت سبز به این معنا است که آن نهاد اقدامات اصولی در راستای مدیریت پسماند انجام می‌دهد، ادامه داد: فعالیت و نحوه رفتار آن مجموعه در طول یک سال اعتبار گواهینامه نیز بررسی می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدای اعطای گواهینامه مدیریت سبز یعنی از ۱۴۰۱ تاکنون درخواست حدود ۱۴۰ گواهی مدیریت سبز در زمینه مدیریت پسماند اعلام و گواهی ۴۷ اداره تأیید و صادر شده است، همچنین حدود ۱۴۰۰ نفر نیز تحت آموزش‌های لازم برای فرایند مدیریت سبز قرار گرفته‌اند.

کد خبر 746141

دیگر خبرها

  • انتقال آرادکوه در دستور کار شهرداری تهران
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله‌گردها
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله گرد‌ها ؟
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله‌گرد‌ها؟
  • اعطای ۴۷ گواهی مدیریت سبز به ادارات اصفهان در زمینه مدیریت پسماند
  • مافیای طلای کثیف را بشناسید
  • خبر مهم مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری در مورد زباله سوز | امضاء پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در ماه جاری
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند