Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها اسم رمز بازی با افکار عمومی، اعتراف زیر شکنجه است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، به نقل از باشگاه خبرنگاران "گفته می‌شود حکم اعدام حیدر قربانی زندانی سیاسی کُرد، از سوی دیوان عالی کشور تایید و به اجرای احکام زندان سنندج ابلاغ شده است. حکم اعدام حیدر قربانی روز پنجشنبە ١٦ مرداد، از سوی شعبە ٢٧ دیوان عالی کشور تایید و فورا به اجرای احکام ابلاغ شده است"؛ این خبری است که پس از انتشار، برخی رسانه های معاند با تحریف واقعیت سعی کردند فرد مذکور را زندانی سیاسی نام برده و با راه اندازی پویش ها و هشتگ‌هایی، اجرای احکامِ دستگاه قضائی را بار دیگر به چالش بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش برای ترسیم فضای ظالمانه و ضدحقوق بشر در محاکم قضائی جمهوری اسلامی ایران، تحریک عواطف و احساسات مردم در راستای ایجاد فضای اعتراضی نسبت به دستگاه قضا و تلاش جهت نشان دادن تصویری خشن و موهن از احکام قضائی در اسلام علی الخصوص حکم اعدام از جمله مواردی است که چهل سالی می شود که محوریت رسانه های معاند است؛ این روزها هم که اسم رمز بازی با افکار عمومی را اعتراف زیر شکنجه گذاشتند.

حیدر قربانی در خردادماه 1352 در روستای بزوش از توابع بخش مرکزی شهرستان کامیاران در استان کردستان متولد شد. پدرش علی قربانی عضو گروهک تروریستی حزب دموکرات بود که از همان فردای روز انقلاب به جان مردم افتاد و کردستان را شلوغ کرد. پدر او در سال 1359 در درگیری‌های کردستان هلاک شد.

گروهک موسوم به حزب دموکرات کردستان ایران و عضو فعالش حیدر قربانی همیشه در داخل کشور علیه نظام و مردم تبلیغ و حتی گاهی عملیات‌های مسلحانه‌ای انجام می دهند. کار به جایی رسیده که در برهه ای از زمان در آن سوی مرز‌ها نیز از کولبران اخاذی می‌کردند و یا به قولی از آنها حق کمیسیون می گرفتند که مردم این موضوع را به نیروهای امنیتی گزارش دادند و سپاه وارد عمل شد و حتی درگیری‌هایی هم رخ داد که به شهادت چند تن از نیروهای سپاه پاسداران منجر شد.

در پاییز نود و پنج حیدر قربانی و دار و دسته‌اش در یک عملیات تروریستی چند تن از مردم بی گناه و پاسداران انقلاب را به شهادت رساندند. حیدر قربانی و محمود صادقی (برادر زنش) بعد از تحقیقات فراوان در 25 مهر سال 95 به اتهام همکاری و معاونت در به شهادت رساندن چند عضو سپاه پاسداران و مردم بازداشت شدند؛ آن هم با ضبط مقادیر بسیاری اسلحه و مهمات.

حالا در نظر رسانه های غربی موارد استفاده از اسلحه و مهمات جنگی آن هم در مناطق مسکونی و شهری چیست؛ جای سوال دارد. شاید از نظر رسانه‌های معاند؛ برای زندگی در شهرهای کشورمان و گذران امور در سایه امنیتی بی نظیر نیاز به اسلحه و اسلحه کشی وجود دارد که از احکام قضائی صادر شده در این موارد این گونه به ستوه آمده اند.

امنیت و صلح جهانی معیارهایی دارد که اولین و مهم ترین معیار آن میزان امنیت و آرامش جامعه است. در زمینه امنیت باید بگوییم که نمی شود در یک جامعه هر فردی برای حل مشکلات خود قمه یا اسلحه به دست بگیرد و آن مشکل را حل کند؛ شاید نوید افکاری هم اگر به این موضوع واقف بود، امروز سرنوشت دیگری برایش رقم می خورد. کافیست کسانی که به دستگاه قضائی کشور تهمت می زنند؛ خودشان را به جای فرزندان مقتولین بگذارند، آن زمان به درست بودن احکام قضائی دستگاه قضا پی می برند.

اخبار گروه سایر رسانه‌ها صرفا بازنشر اخبار سایت‌ها و خبرگزاری‌هاست و خبرگزاری تسنیم هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حیدر قربانی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 حجت الاسلام پاکباز، کارشناس مذهبی صدا و سیما گفت: «کسی که احکامفضای مجازی⁩ را بلد نباشد و عدالت طلبی کند، می‌شود⁧ خوارج!» این بخش از اظهارات این روحانی که در فضای مجازی انعکاس وسیعی داشته را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • فدراسیون جهانی شمشیربازی سهمیه المپیکی ایران را تایید کرد
  • ۲ نفر در آرامستان شرف آباد یاسوج با شلیک اسلحه به قتل رسیدند
  • محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • احکام ماه رمضان و روزه‌داری
  • «قانون مجازات قاچاق اسلحه» در مجلس یازدهم اصلاح می‌شود؟
  • بازگشت ملی پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • اجرای بداهه مناجات ابوسعید ابوالخیر با پروردگار/علیرضا قربانی: امیدوارم لایق محبت‌های مردم ایران باشم
  • بازگشت ملی‌پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • رسانه اتریشی: مظنونان تروریستی از اوکراین به اتحادیه اروپا می‌آیند