Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر افزایش ابتلاء به هاری در شهرستان سمیرم اظهار داشت: طی دو ماه گذشته آمار حیوان گزیدگی و تماس با حیوانات مشکوک به هاری در شهرستان سمیرم رو به افزایش بوده است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ گونه مورد ابتلاء به بیماری هاری در انسان در شهرستان سمیرم مشاهده نشده است، ادامه داد: افرادی که در تماس با حیوانات وحشی و مشکوک بوده‌اند طی سه مرحله واکسینه شده و در صورت نیاز، سرم ضد هاری به افراد تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: از سازمان محیط زیست انتظار می‌رود با توجه به اینکه گونه‌های مختلف حیوانات وحشی در منطقه پادنای سمیرم موجب نگرانی مردم شده است تدابیر مورد نیاز را در این زمینه بیاندیشند.

کد خبر 5031228

منبع: مهر

کلیدواژه: بیماری هاری سمیرم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حفاظت از محیط زیست آرش نجیمی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو

دریافت 12 MB

به گزارش همهشری آنلاین، به گزارش رسانه‌های برزیلی کارمند بانک که از تلاش این زن برای مجبور کردن مردی با ظاهر بی‌حال و صورتی رنگ پریده تعجب کرده بود، با گوشی تلفن همراهش این تصاویر را گرفت و فورا در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

پس از اطلاع پلیس از این ماجرای مشکوک، زن مشکوک که اریکا دی سوآز ویه‌ریه‌آ نونژ نام دارد، بازداشت شد. پلیس ریو دو ژانیرو اعلام کرد او چند ساعت پس از مرگ پائولو روبرتو براگا، دایی‌اش و برای خالی کردن سه هزار و چهارصد دلار آمریکا از حساب او، به بانک مراجعه کرده بود.
به گزارش تی‌وی گلوبو برزیل، این زن همچنان در بازداشت موقت به سر می‌برد.

کد خبر 845268 برچسب‌ها خبر مهم بانک برزیل حوادث جهان

دیگر خبرها

  • وضعیت شهر اصفهان عادی است
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • چرا دچار وسواس می شویم/ بارزترین نشانه‌های وسواس
  • تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه 
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله