Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه به مصاف تیم مالی می‌رود.  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رسانه Ghanasoccernet،  تیم ملی فوتبال مالی قرار است ماه آینده برابر تیم ملی غنا دیداری تدارکاتی داشته باشد و این بازی در تاریخ ۹ اکتبر برگزار خواهد شد.

این رسانه ادعا کرد، این بازی در کشور ترکیه در جایی که غنایی‌ها اردو زده اند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از داخل فدراسیون فوتبال مالی خبر می‌رسد تیم ملی فوتبال این کشور دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ ۱۳ اکتبر خواهد داشت. هنوز از مکان این بازی اطلاعاتی در دست نیست.

بعد از ایران، تیم ملی مالی در ماه نوامبر  برابر سودان در مسابقات جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۱ دیدار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال مالی جام ملتهای آفریقا تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره  وضعیت مصدومیتش در بازی با تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد و حس درد  داشتم و ترسیدم که خدای نکرده تشدید شود، اما امشب یا فردا ام آر آی می‌گیرم تا میزان دقیق آسیب دیدگی ام مشخص شود. البته به نظرم چیز خاصی نیست.  

عالیشاه درباره اینکه تیم پرسپولیس در آبادان توانست پیروز شود، گفت: همیشه بازی کردن برابر تیم صنعت نفت در آبادان و جلوی تماشاگرانش سخت بوده است، چون تیم خوبی است. اما ما همه جوره محکوم به برد بودیم و خدا را شکر شرایط خوبی هم داشتیم و امیدوارم که ادامه دار باشد.  

او درباره اینکه تیم پرسپولیس به صدر جدول رفته است، گفت: بازی به بازی باید پیش رفت و اکنون به بازی با آلومینیوم در جام حذفی باید فکر کنیم و ان شاء الله بعد از آن بازی به لیگ برمی گردیم.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند
  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان