Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: روز گذشته مصاحبه‌ای از لطف‌الله سیاهکلی درباره دریافت خودروی دناپلاس از سوی نمایندگان مجلس منتشر شد که وی در آن گفته بود: «من برای رفتن به مناطق روستایی شاسی بلند می‌خواهم.»

به گزارش الف، در بخش دیگری از این مصاحبه به نقل از وی آمده: «اینکه نماینده باید هم پول ماشین را بدهد و هم سوار ماشین خود شود تا به مردم خدمت کند و هم باید توضیح دهد که چرا ماشین خریده؛ جای سوال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این ماشین ها حتی با ۵۰ میلیون تومان در اختیار نمایندگان قرار می‌گرفت باز هم نماینده متضرر می‌شد چرا که باید همه هزینه ها شامل بنزین، هزینه تعمیر و نگهداری و افت ماشین را نماینده بپردازد.»

حالا او این اظهارات را تکذیب می‌کند و می‌گوید حرف‌هایم را تحریف کردند.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: من تصریح کردم که با واگذاری خودرو به این شیوه به نمایندگان مجلس کاملا مخالفم.

وی ادامه داد: بنده گفتم نمایندگان مجلس نیز باید مانند بخشداران، استانداران و سایر مدیران دولتی که دولت در اختیار آنان خودرو قرار می‌دهد از این امکان برخوردار باشند.
این نماینده پارلمان با تاکید بر اینکه اصل داستان فروش خودرو به نمایندگان غلط است، اظهار داشت: باید برای نماینده مجلس آنهم برای انجام وظایفش دفتر و کارمندی تعیین شود.

سیاهکلی در پایان یادآور شد: من گفتم می‌شود خودرو در اختیار نماینده مجلس قرار بگیرد و وقتی دوره نمایندگی‌اش تمام شد از او بگیرند.


منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خودرو دنا پلاس نمایندگان مجلس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، جو بایدن پس از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، تحت فشار فزاینده‌ای برای لغو معافیت ۱۰ میلیارد دلاری ایران قرار گرفته است. این فشارها بیشتر از سوی نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره وارد شده است. 

ایالات متحده برای نخستین‌بار در سال ۲۰۱۸ تحریم‌های ۱۰ میلیارد دلاری را لغو کرد و به ایران این امکان را داد تا به پول مسدود شده خود دسترسی داشته باشد.

حجم ویدیو: 4.54M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: خطای اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • آصفری، نماینده مجلس: هر کشوری حریم هوایی، دریایی و زمینی‌ خود را در اختیار اسرائیل قرار دهد مورد هدف قرار می‌دهیم/ ممکن است اهداف غیرنظامی را هم بزنیم
  • خطرات و عوارض باتری به باتری خودرو
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • چگونه باتری ماشین را شارژ کنیم؟
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • اعلام وصول تقاضای اعمال اصل ۸۵ در طرح یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی