Web Analytics Made Easy - Statcounter

جای خالی 2 ستاره پرسپولیس در بازی برگشت این تیم در برابر نماینده امارات در لیگ قهرمانان آسیا مشهود است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس در حالی خود را برای تقابل برابر الشارجه آماده میکند که 2 ستاره دیدار  رفت این تیم در بازی برگشت شانسی برای حضور در ترکیب پرسپولیس ندارند.

علی علیپور با دبل در گلزنی و مهدی ترابی با دبل در پاس گل ستاره ای بی چون و چرای بازی رفت 2 تیم بودند که در بازی برگشت در جمع سرخ ها حضور ندارند و نمی توانند برای این تیم در این دیدار به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این تفاسیر می توان از علیپور و ترابی به عنوان ستاره های غایب پرسپولیس در جدال برابر الشارجه یاد کرد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الشارجه بازی برگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!

امیررضا رفیعی در سه بازی برای پرسپولیس درون دروازه ایستاده است و در این سه بازی هیچ گاه دروازه اش به روی حریفان باز نشده است.

به گزارش طرفداری، رفیعی به طور قطع دروازه بان دوم تیم پرسپولیس در این فصل است و پرسپولیس نه تنها دروازه بان دیگری نگرفت، بلکه در سه بازی او را به میدان فرستاد و نتیجه مثبتی گرفت.

درباره این فوتبالیست جوان قزوینی باید گفت او چند بار در هفته با اتومبیل خود در جاده تهران به قزوین تردد می کند. مسیری حدود 400 کیلومتری (رفت و برگشت) که بیشتر از 5 ساعت وقت او را برای رفت و برگشت به تهران می گیرد. این مسیر ضمن ایجاد خستگی مفرط برای یک فوتبالیست جوان، بسیار هم خطرناک است و می تواند خدای ناکرده منجر به تصادف شود که البته امیدواریم این جوان همیشه سلامت بماند.

به هر حال باشگاه پرسپولیس باید فکری برای اسکان این بازیکن جوان کند و به یاد داشته باشد که با این همه تشکیلات عریض و طویل حرفه ای در فوتبال ایران و پول هایی که رد و بدل می شود، عدم رسیدگی به این مشکل به جایگاه و اعتبار باشگاه پرسپولیس خدشه وارد می آورد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد
  • ادعای ستاره اتلتیکو: همه از این وضع خشمگینیم
  • ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید
  • سیمئونه: ستاره دورتموند که اسمش را نمی‌دانم عالی است!
  • نقشه ویژه ژاوی برای پاریس: حمله با ستاره محبوب