Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@12:48:12 GMT

سولسشر: اسمالینگ در منچستریونایتد می ماند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۴۸۲۹

سولسشر: اسمالینگ در منچستریونایتد می ماند

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد درباره وضعیت کریس اسمالینگ ستاره این تیم که فصل پیش را قرضی در رم بازی کرد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد درباره وضعیت کریس اسمالینگ ستاره این تیم گفت اسمالینگ همچنان بازیکن یونایتد است چرا که باشگاه آ اس رم حاضر نشده مبلغ مد نظر شیاطین سرخ برای خرید او را بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این در حالی است که سولسشر دیروز در جریان پیروزی 3-0 تیمش بر لوتون تاون در مرحله سوم جام اتحادیه انگلیس از اسمالینگ در ترکیب تیم خود استفاده نکرده بود.

 

اسمالینگ سی ساله فصل پیش به صورت قرضی از یونایتد به آ اس رم رفت و در پایتخت ایتالیا با ارائه بازی هایی خوب نگاه ها را به خود معطوف کرد.

 

با اینکه انتظار می‌رفت آ اس رم امسال تابستان برای خرید دائمی اسمالینگ تلاش کند ولی درخواست 20 میلیون دلاری یونایتد از رم به نظر باشگاه ایتالیایی بیش از حد بالا بود.

 

سولسشر در این باره گفت: " در حال حاضر ما پیشنهادی در حدی که خواهان آن هستیم دریافت نکرده ایم. ارزشیابی اسمالینگ به عهده من نیست. بین دو باشگاه مذاکراتی در جریان بوده ولی تا جایی که من می دانم مبلغ پیشنهادی رم به اندازه کافی نبوده".

 

 

منچستر یونایتد آ اس رم کریس اسمالینگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد آ اس رم کریس اسمالینگ آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است

مهاجم 33 ساله اسپانیول که به طور قرضی برای رئال مادرید بازی می‌کند، مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته‌است

طرفداری | به گزارش رلوو، دو تن از اعضای تیم مدیریت ورزشی منچستریونایتد چند هفته قبل به اسپانیا سفر کرده و وضعیت چند بازیکن از جمله خوسلو را جویا شدند. هرچند قرار است دن اشورث کارش به عنوان مدیرورزشی جدید شیاطین سرخ را از تابستان شروع کند اما سران این باشگاه از همین حالا جستجوها برای تقویت ترکیبشان را آغاز کرده‌اند.

خوسلو به طور قرضی برای رئال مادرید توپ می‌زند و سابقه 4 فصل حضور در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های استوک سیتی و نیوکاسل را در کارنامه دارد. سران منچستریونایتد به سبب ویژگی‌های فیزیکی ایده‌آل و همچنین تجربه بالای خوسلو، او را گزینه‌ای مناسب برای نیمکت‌ راسموس هویلوند می‌دانند. با وجود علاقه منچستریونایتد، اولویت خوسلو ادامه حضور در رئال مادرید است و همان‌طور که خودش هم قبلا گفته بود، دوست دارد دست کم به مدت یک فصل دیگر در سانتیاگو برنابئو بازی کند. خوسلو در فصل جاری عملکرد خوبی در پیراهن رئال مادرید داشته و موفق به ثبت آمار 13 گل و 3 پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • چگونه آمالگام دقیق‌ترین ماکت‌های جهان را می‌سازد؟ (+عکس)
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک تا ۱۸فروردین
  • مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیک تا چندم فروردین است؟
  • مهلت استفاده از یارانه جدید تا چندم فروردین است؟
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • خصومت شخصی دو اسطوره با رونالدو | لقب زشتی که بعد از ظهور کریس به فوق ستاره داده شد!
  • مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک چه زمانی آغاز می‌شود؟
  • پیروزی 3-0 منچسترسیتی در خانه منچستریونایتد (25 مارس 2014) / فیلم