Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه دبیران مناطق و اعضای جدید شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تشکیل شد که طی آن موضوع انتخابات ریاست جمهوری و راهبرد حضور این تشکل سیاسی اصولگرا در آن مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین موسی‌پور، مسئول کمیته تشکیلات جامعه روحانیت مبارز با یادآوری اینکه اعضای جدید با رای مجمع عمومی مناطق دهگانه شهر تهران انتخاب شده‌اند، گفت: شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در ساختار جدید مرکب از هیئت موسس، منتخبان دفترهای دهگانه شهر تهران و منتخبان جامعه روحانیت مبارز استان‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با ارائه گزارشی از روند تغییرات و تدوین اساسنامه جدید در دو سال اخیر افزود: مبنای حرکت جدید جامعه روحانیت مبتنی بر خرد جمعی است و تمامی رده‌های تشکیلاتی جامعه روحانیت از طریق انتخاب صورت می‌گیرند و همه تصمیمات و اتخاذ مواضع با رای اعضا انجام می‌شود.

وی افزود: بنابراین ساختار جامعه روحانیت، از پایین به بالا شکل می‌گیرد و این جلسه، در واقع اولین نماد شکل‌گیری ساختار جدید جامعه روحانیت است؛ یعنی شکل‌گیری ساختار و تشکیلاتی از پایین به بالا که همین فرایند در استان‌های سراسر کشور نیز انجام خواهد شد.

مسئول کمیته تشکیلات جامعه روحانیت مبارز همچنین با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: ضعف و ناکارآمدی دولت و مشکلات اقتصادی مردم که بخش قابل توجهی از آن معلول عملکرد دولت است لزوم دقت بیشتر در انتخابات آینده و انتخاب فردی مناسب برای خروج از وضعیت ناهنجار کنونی را مضاعف ساخته و ضرورت حضور روحانیت در جهت روشنگری و تبیین شرایط بیش از هر زمان دیگری است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز افزود: موضوع انتخابات ریاست جمهوری از مدتی قبل در کمیته سیاسی جامعه روحانیت مطرح بود و گزینه‌های مختلفی مورد بحث قرار گرفت و نهایتاً راهبرد پیشنهادی این کمیته مبنی بر حضور فعال مشترک در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به تصویب رسید. بر این اساس ما در انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت همه گروه‌های جریان ارزشی و انقلابی فعالیت خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 1400 جامعه روحانيت مبارز شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر

به گزارش خبرگزاری مهر، انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر برگزار شد. عباسعلی محمدزاده رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان در خصوص نحوه گزینش این افراد گفت: اعضا پس از مرحله شهرستان وارد مرحله استانی شدند که پس از انتخاب به عنوان برگزیدگان شورای مرکزی معرفی شدند.

محمدزاده شعار کنگره را جوانان، مشارکت، مسئولیت پذیری بیان کرد و افزود: این برنامه بر اساس اهداف جمعیت هلال احمر در راستای ارتقای مشارکت جوانان و مشارکت دادن آن‌ها در تصمیمات مربوط به فعالیت‌های این عزیزان اجرا شد تا با تصمیم‌گیری مناسب در خصوص فعالیت‌های جوانان بتوانیم از آنها به عنوان افرادی تصمیم ساز و مؤثر در امور مربوطه بهره مند شویم تا در آینده نیز جامعه‌ای مسئولیت پذیر و مؤثر را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: با برگزاری انتخابات در ششمین کنگره سراسری اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که به مدت ۳ روز در مجموعه فرهنگی ورزشی دشت بهشت محمد شهر (استان البرز) برگزار شد، طی آن دبیران شاخه جوانان، روستایی و خانه‌های هلال، دانشجویی پیشنهادات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی بیان کردند.

رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان افزود: در هر شاخه ۵ نفر به عنوان اعضای منتخب اصلی و ۲ نفر به عنوان عضو علی‌البدل با آرای حاضران جهت تشکیل شورای مرکزی انتخاب شدند

بر اساس این گزارش؛ وریا فلاحی (کردستان)، آکو مرادی (کرمانشاه)، امجد خیاط (آذربایجان غربی)، پیام زمانی (همدان)، مهدی اکبری (فارس) اعضای اصلی شاخه جوانان و ابراهیم ممتاز (اصفهان) و سید مهدی حسنی (زنجان) به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

در شاخه دانشجویی کامکار متین (تهران)، مهدی مجدی زاده (خراسان رضوی)، محمدرضا سبکتکین (اصفهان)، سمانه رواز (هرمزگان)، محمد هادی جعفری (زنجان) و هادی الهیاری (خراسان جنوبی) و سارا مدملیلی وند (خوزستان) به عنوان عضو اصلی معرفی شدند.

در شاخه روستایی و خانه‌های هلال نیز محمدرضا فروتن (اردبیل)، مهدی رضایی (همدان)، نگار زینی وند (لرستان)، یعقوب، جنجال (چهارمحال بختیاری)، فاطمه علمشاهی (قزوین) اعضای اصلی و فاطمه ابراهیمی زاده (یزد) وکاثوم حسانی (کهگیلویه و بویراحمد) به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

کد خبر 6087689

دیگر خبرها

  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • رژیم‌ صهیونیستی ضعیف و فاقد راهبرد مشخص است
  • رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است