Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با فارس اظهارداشت: انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۹ از امروز بعد از ظهر آغاز می شود و تا ۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: انتخاب رشته از ساعت ۲۰ امروز و انتخاب رشته مجازی از ساعت ۱۶ امروز فعال خواهد شد.

زرین آمیزی گفت: متقاضیان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه آزمایشی خود، انتخاب رشته کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: براساس دستورالعمل نحوه انتخاب رشته اینترنتی، انتخاب رشته از بین ۱۵۰ کدرشته مورد علاقه در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی ممکن خواهد بود.

وی گفت: متقاضی حتما باید شماره ۱۵ رقمی را به معنی اتمام انتخاب رشته دریافت کند و فقط یک بار اجازه انتخاب رشته به هر متقاضی داده می شود اما ویرایش وجود دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کنکور انتخاب رشته کنکور سراسری انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ماراتن کنکور سراسری در گیلان

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون‌هاگفت: رقابت داوطلبان از صبح امروز با برگزاری آزمون رشته ریاضی و فنی با شرکت سه هزار و ۶۸۲ داوطلب و علوم انسانی با هشت هزار و ۲۹۲ نفر آغاز شد.

 ارسلان دمیرچی با بیان اینکه هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ داوطلب در رشته زبان‌های خارجی عصر امروز با هم رقابت می کنند. اظهار کرد: رقابت ۱۱ هزار و ۹۱۳ نفر از داوطلبان رشته علوم تجربی آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ نیز صبح فردا (جمعه) برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: ۶۵ درصد از داوطلبان آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ زن و ۳۵ درصد مرد هستند.

وی بیان کرد: داوطلبان نوبت نخست آزمون سراسری ۱۴۰۳ باید نیم ساعت قبل از آغاز آزمون در جلسه حاضر شوند، ساعت شروع آزمون‌های صبح و عصر به ترتیب ۸ و ۱۴:۳۰ است.

آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۳ نیز هفتم و هشتم تیرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • آغاز ماراتن کنکور سراسری در گیلان
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • آغاز برگزاری فرآیند کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور