Web Analytics Made Easy - Statcounter

سبزواری گفت: برای دومین بار آزمون وکالت قوه قضائیه و مشاوران خانواده در استان لرستان برگزار می شود.

« مهرداد سبزواری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: آزمون وکلات قوه قضائیه داوطلبان استان لرستان طی چهارم مهر ماه جاری ساعت 8 صبح  در خرم آباد برگزار می شود.

 

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان لرستان افزود: تعداد داوطلبان آزمون وکالت  در سطح استان دو هزار و 489 نفر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین از برگزاری آزمون مشاوران خانواده همزمان با آزمون وکالت قوه قضائیه خبرداد و بیان کرد: آزمون مشاوران خانواده هم طی «چهارم مهر ماه جاری »در ساعت 15  توسط سازمان سنجش گزار می شود.

 

سبزواری ادامه داد: تعداد داوطلبین مشاور خانواده هم تعداد 106 نفر شرکت کننده دارند.

 

وی بیان کرد: در سطح کشور 85 هزار داوطلب ثبت نام کرده اند که در این آزمون از نظر علمی به رقابت خواهند پرداخت  و حدود 7 هزار نفر  در سطح کشور پذیرش خواهند شد.

 

سبزورای ابراز کرد: در این آزمون که به صورت کتبی و شفاهی خواهد بود، داوطلبان  بعد از  کسب حد نصاب علمی  مورد آزمونشفاهی قرار می گیرند و در نهایت پذیرش شدگان  بعد از فرآیند  آزمون ها و گزینش های موفق به اخذ پروانه کارآموزی وکالت خواهند شد.

 

وی بیان کرد: حوزه امتحانی داوطلبان مرد در دانشگاه لرستان واقع در جاده _ خرم آباد بروجرد خواهد بود و حوزه آزمون بانوان هم در دو مکان شامل دانشکده کشاورزی واقع در جاده خرم آباد خوزستان جنب پادگان 84 بدرآباد و همچنین حوزه دیگر در انتهای خیابان جلال آل احمد در دبیرستان های دخترانه و پسرانه برگزار می شود.

 

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان لرستان با بیان اینکه تدابیر لازم جهت برگزرای این آزمون فراهم شده است، اظهارکرد: این آزمون آزمون با حفظ پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی برگزاری خواهد شد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی مشاوران خانواده آزمون وکالت مشاوران خانواده برگزار می شود استان لرستان آزمون وکالت قوه قضائیه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاع‌نگاشت آمار داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اطلاع‌نگاشت (اینفوگرافیک) آمار داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها، نمایشگر تعداد داوطلبان گروه‌های آزمایشی پنج گانه به تفکیک ۳۱ استان کشور است.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • اطلاع‌نگاشت آمار داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد
  • آخرین خبرها از پارسیلون خرم‌آباد/ مزایده جدید برگزار می‌شود