Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@12:51:32 GMT

بهترین و ساده ترین روش دیلیت اکانت تلگرام

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۵۴۲۲

بهترین و ساده ترین روش دیلیت اکانت تلگرام

آیا امکان حذف و دیلیت کردن اکانت تلگرام وجود دارد؟ چرا نباید اکانت تلگرام به بدون استفاده رها کنیم؟ حتما ادامه مطلب را بخوانید تا مشکلی برای اکانت تلگرام شما پیش نیاید.

به گزارش واحد بازرگانی خبرگزاری آنا، تلگرام از سری برنامه‌های اجتماعی با امنیت بالا و شناخته شده برای کاربران است که در میان پیام‌رسان‌های پرکاربرد قرار گرفته و محبوبیت بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ناگفته نماند که با وجود داشتن میلیون‌ها کاربر و همچنین وجود رقبای قوی، تلگرام در مسائل امنیتی خود به طور کامل موفق نبوده و باگ‌های امنیتی که داشته سبب نفوذ هکرها به اطلاعات و حساب‌های شخصی هزاران کاربر در سال 2017 و ترغیب کاربران به دیلیت اکانت تلگرام شده است. آنچه کار هکرها را در نفوذ در پیامرسان آسان کرده بود، ضعف بزرگ امنیتی در نسخه ویندوز این پیامرسان بود که سبب شد تا هکران بدافزارها را به کامپیوتر کاربران فرستاده و از این طریق بسیاری از اطلاعات شخصی کاربران تلگرام به دست آنها بیفتد.

تلگرام در بروزرسانی‌های جدید سعی داشته تا مشکلات امنیتی خود را حل کند و از این نظر از بسیاری از پیامرسان‌ها مثل واتساپ نیز بهتر عمل کرده است. اما دلایل دیگری غیر مسائل امنیتی نیز وجود دارد که سبب می‌شود تا کاربران به دیلیت اکانت تلگرام خود روی بیاورند. حذف اکانت تلگرام روش‌های آسان و بی دردسری دارد که اکثر افراد از آن بی‌خبر هستند. در ادامه این مطلب به نحوه دیلیت اکانت تلگرام و نکات پیرامون انجام آن می‌پردازیم. پس همراه ما باشید.

برای دیلیت اکانت تلگرام چه نکاتی را باید بدانیم؟

 

اول از همه باید بدانیم که با فیلتر شدن تلگرام از سمت ایران اجازه ورود بدون فیترشکن به سایت تلگرام برای حذف اکانت وجود ندارد. پس ابتدا فیلترشکن خود را روشن کنید. دوم اینکه حذف اکانت تلگرام سبب می‌شود تا دیگر هیچ فایل، عکس و ویدیویی برای شما قابل مشاهده نباشد و امکان بازیابی هم برای آنها قرار داده نشده است. پس قبل از دیلیت اکانت ذخیره اطلاعات موردنیاز خود را انجام دهید. سوم اینکه انجام چندباره حذف اکانت تلگرام سبب می‌شود تا چند هفته تلگرام امکان دیلیت اکانت را از شما بگیرد و این زمان ممکن است تا یک ماه ادامه یابد. نکته آخر اینکه بعد از حذف اکانت تلگرام تا چند روز امکان ساخت حساب کاربری در تلگرام با شماره تلفن قبلی به شما داده نمی‌شود.

با توجه به موارد بالا اگر شما تنها می‌خواهید که گروه‌ها یا چت‌ها را از صفحه اصلی خود در تلگرام حذف کنید هر کدام را به سمت راست کشیده و گزینه حذف یا تصویر سطل زباله را لمس کنید. شما برای این کار در بخش پشتیبانی نیز می‌توانید درخواست خود را از سرور بخواهید تا سیستم این کار را برای شما انجام دهد.

حفظ اطلاعات قبل از دیلیت اکانت تلگرام به چه صورت است؟

در تلگرام برعکس پیا‌م‌رسا‌ن‎‌هایی چون فیس بوک و اینستاگرام، کاربر بعد از حذف اکانت تلگرام دیگر قادر به بازیابی اطلاعات خود نیست. پس راهی قرار داده شده تا کاربران پیش از اینکه شروع به دیلیت اکانت تلگرام نمایند، اطلاعات اکانت خود را مثل چت‌های قدیمی و فایل‌ها ذخیره کنند. برای انجام ذخیره اطلاعات کاربری قبل از دیلیت اکانت تلگرام باید ابتدا از طریق نسخه ویندوز تلگرام وارد حساب کاربری خود شوید. سپس در بالای صفحه در قسمت چپ روی سه نقطه‌ی گوشه صفحه کلیک کرده و وارد بخشSettings شده و در ادامه روی قسمت Advanced کلیک کرده و در آخر گزینه Export Telegram Data را انتخاب کنید و به این شکل اطلاعات شما ذخیره می‌شود و دیگر نگرانی برای حذف اطلاعات همراه با حساب کاربری خود نخواهید داشت.

آسان‌ترین روش حذف اکانت تلگرام کدام است؟

در پیام‌رسان تلگرام روشی برای حذف موقت حساب کاربری وجود ندارد و تنها روش‌های موجود حذف دائمی حساب است. دو روش برای حذف دائمی حساب یا دیلیت اکانت تلگرام برای کاربران قرار داده شده است. در روش اول دیلیت اکانت تلگرام به طور پیش فرض در تنظیمات حساب شما قرار داده شده که به این شکل است که اگر شما به مدت شش ماه به حساب خود در تلگرام سر نزنید تلگرام به طور خودکار حساب شما را حذف خواهد کرد. البته این مدت زمان قابل تغییر بوده و می‌توان آن را کمتر یا بیشتر کرد. در میان گزینه‌های تغییر زمانی از یک ماه تا یک سال بازه‌ای است که شما در صورت تمایل می‌توانید آن را انتخاب کرده و انتظار دیلیت اکانت تلگرام خود را در این زمان داشته باشید. برای انجام این تنظیمات ابتدا به بخش Settings رفته و سپس گزینه Privacy & Security را انتخاب کنید و به بخش Advanced وارد شوید. در این قسمت باید گزینه Delete My Account If Away For را انتخاب کرده و مدت زمانی که تمایل دارید تا بعد از عدم حضور شما در تلگرام، اکانت شما حذف شود را انتخاب کنید.

در دومین روش، حذف اکانت تلگرام به دست خود کاربر صورت می‌گیرد. برای انجام این روش شما حتما باید وارد وب سایت تلگرام شوید و برای دیلیت اکانت تلگرام به بخش تلگرام من رفته و شاره تلفن خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که کد کشور را به درستی وارد کنید. یک کد ورود در تلگرام برای شما ارسال می‌شود. بعد از ورود به حساب خود ابتدا باید روی گزینه Delete Account و سپس بر گزینه Delete My Account کلیک کنید. بعد از این بخش برای اطمینان تلگرام از شما می‌خواهد رضایت خود را از انجام این کار ابراز کنید. در این مرحله شما باید گزینه Yes را انتخاب کنید. با انجام مراحل فوق اکانت تلگرام شما به طور دائمی حذف می‌شود.

و در پایان باید گفت تلگرام با وجود دسترسی آسان، قابلیت‌های پیشرفته و همینطور وجود سیستم‌های رمزگذاری قوی MTProto از دیگر رقبای خود قویتر است. اما با این حال اگر خواهان حذف اکانت تلگرام خود هستید دو روش بالا و نکات پیرامون آن می‌تواند شما را در این زمینه یاری رساند.

برای مشاهده این آموزش به صورت تصویری و دیگر پیام رسانها و شبکه های اجتماعی می توانید به سایت عصر آی تی مراجعه کنید.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: تلگرام رپرتاژ حذف اکانت تلگرام دیلیت اکانت تلگرام حذف اکانت تلگرام اکانت تلگرام انتخاب کنید حساب کاربری قرار داده برای حذف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری

بسیاری از زوج‌های نابارور با رعایت برخی توصیه‌های ساده می‌توانند احتمال فرزنددار شدن خودشان را افزایش دهند. یک متخصص طب سنتی درباره این موضوع صحبت و توضیحاتی را بیان کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیوفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • فیلم| واکنش اکانت‌اینستاگرام لالیگا به دو گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو با ترانه ایرانی
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • ببینید | راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری
  • دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟
  • این افراد از کفترپرانی نان می خورند | کسب و کاری به نام کفترپرانی
  • راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری