Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@18:12:21 GMT

صاحبان خانه‌های لوکس باید مالیات بدهند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۵۴۳۰

صاحبان خانه‌های لوکس باید مالیات بدهند

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به زمین‌های بایر، معاملات مکرر و خانه‌های لوکس نیز مالیات تعلق می‌گیرد.

به گزارش مشرق، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به کلیات طرح دو فوریتی جهش تولید و تأمین مسکن در موافقت با آن اظهار داشت: مشکلات اساسی مردم در حوزه اقتصادی باید برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصلی‌ترین مشکل معیشتی مردم تأمین مسکن است.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد ۱۵۰ تا ۲۰۰ درصدی قیمت مسکن اظهار داشت: این طرح به مدت دو ماه در کمیسیون عمران با کمک مجموعه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و قرار است تحولی در حوزه تأمین مسکن ایجاد کند.

وی افزود: در این طرح متولی اصلی مسکن در حوزه ساخت، تسهیلات، نظارت و قیمت‌گذاری تعیین می‌شود، همچنین به زمین‌های بایر، معاملات مکرر و خانه‌های لوکس نیز مالیات تعلق می‌گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به وجود ۵.۴ میلیون خانه روستایی که ۳.۵ میلیون آن نیاز به تعمیر دارد و در معرض تخریب است، خاطر نشان کرد: ۱۲ میلیون جوان در شرف ازدواج داریم که ۲.۵ میلیون نفر آن بالای ۳۴ سال سن دارند چرا که هنوز موفق به تأمین مسکن نشده‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین مجلس شورای اسلامی مالیات اهواز قیمت مسکن تأمین مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت عجیب مقام دولتی سابق درباره کاظم صدیقی و باغ ازگل /شیخ تقاضا داشت ملک بهزیستی را به حوزه علمیه او بدهند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهره های مختلف سیاسی و بیشتر با گرایش به دو دولت اصلاحات و اعتدال که در مراسم ترحیم خانم زهرا شجاعی معاون امور زنان در دولت خاتمی (سال های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴) شرکت کرده بودند بیرون مسجد رسول اعظم دیدار تازه و در عین سوگ بانوی درگذشته از تبریک عید و کمی بحث سیاسی هم غافل نبودند.

آنگونه که عصرایران روایت کرده، نکته ای که یکی از معاونان پیشین وزیر کار مطرح کرد و به کاظم صدیقی و باغ ازگل مربوط بود اما جالب بود و این که شیخ او را در فرودگاه مشهد دیده و ابراز تمایل کرده که ملکی در جوار باغ که متعلق به بهزیستی بوده به مدرسه علمیه تحت تولیت او منضم و ملحق شود.

او نمی دانست این اتفاق افتاده یا نه و اظهار امیدواری کرد که روزنامه نگاری که روی این موضوع کار می کند تحقیق کند ببیند ملک بهزیستی همچنان وجود دارد یا نه.

البته در این فقره تنها در حد ابراز تمایل بوده و در صورت الحاق به حوزه علمیه ازگل باز متفاوت است با ماجرای باغ ۴۲۰۰ متری که از حوزه جدا و به موسسه متعلق به صدیقی و پسران و عروس خانم منتقل شده و آقای صدیقی در دفترخانه هم به عنوان فروشنده انگشت زده و هم در مقام خریدار و مشخص نیست که وجه آن که ادعا شده پول نقد بوده چگونه از خریدار به فروشنده انتقال یافته است!

۱۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889015

دیگر خبرها

  • روایت عجیب مقام دولتی سابق درباره کاظم صدیقی و باغ ازگل /شیخ تقاضا داشت ملک بهزیستی را به حوزه علمیه او بدهند
  • کمیسیون‌های مجلس به آموزش و پرورش توجه کنند
  • متکی: نباید در کمیسیون‌ها سرگرم رسیدن به ریاست باشیم
  • متکی: نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • راه حل تازه عضو حزب موتلفه برای رسیدن به جهش تولید/ از دلال‌ها بیشتر مالیات بگیرید
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم