Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز الله شهبازی پیش از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از باغ‌موزه دفاع مقدس اظهار کرد: امروز یادآور دورانی است که واژه شهادت، شهامت، شجاعت، مردانگی و ولایت‌مداری برای ما احیا شدند.

وی با بیان اینکه در آستانه چهل‌سالگی جنگ تحمیلی و دفاع مقدس هستیم، گفت: خرسندیم که به لطف و کرم مردم این استان و خواسته و مطالبات آنها، باغ‌موزه دفاع مقدس البرز به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز با بیان اینکه پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس در یک مکان بسیار مناسب جانمایی شده است، عنوان کرد: فاز اول این پروژه که در مسیر ارتباطی ۱۴ استان کشور است، با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: فاز اول مرکز اسناد و داده‌هایی است که مربوط به دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است. در دانشگاه‌های مهم جهان برای آثاری که بر جای می‌ماند، هزینه‌های بسیاری می‌شود.

شهبازی با اشاره به اهمیت وقوع جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس، گفت: سایه شوم جنگ باعث شد بهترین‌ها را از ما بگیرد اما سالیان سال دفاع از کشور و مردانگی ادامه دارد.

این مسئول عنوان کرد: امیدوارم با انسجام و اتحادی که همه اقوام در این استان سرافراز دارند اسبابی شویم که دوران پرتلالو گذشته را با نسل‌های جدید گره بزنیم.

استاندار البرز با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس مهمترین حادثه قرن ما بود، تصریح کرد: جلسات مستمری پیرامون تکمیل این پروژه در استان برگزار می‌شود و در این راستا تمام توان و امکانات لازم را از طریق شهرداری‌ها، اعتبارات ملی و استانی به کار می‌گیریم.

کد خبر 5031248

منبع: مهر

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس باغ موزه دفاع مقدس استاندار البرز ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم دفاع مقدس انتخابات مجلس شورای اسلامی باغ موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه

صالحی مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه و لزوم جا به جایی درختان واقع در مسیر اجرای این پروژه، با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، عملیات انتقال این درختان آغاز شد. 

صالحی افزود: مرحله اول جابجایی و انتقال این درختان که مانع اجرای پروژه عمرانی می‌باشد، هم اینک در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از درختچه‌های میدان دفاع مقدس نیز به گلخانه سازمان منتقل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین یادآور شد: در اجرای تمام پروژه‌های توسعه شهری، چنانچه درختانی در مسیر اجرای پروژه قرار داشته باشد، به هیچ وجه قطع و نابود نمی‌شود، بلکه با رعایت کامل مسائل فنی و ایمنی به گلخانه سازمان منتقل و در اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای مرحله اول این عملیات حساس و مهم، ۲۵ اصله درخت در دست جابجایی و انتقال قرار دارد و کار جابجایی سایر درختان منتهی به میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) به قوت خود ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی