Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی کلانترنیا ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه ریاست جهاد دانشگاهی واحد استان همدان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهاد انقلابی است که از سال ۵۹ به فرمان امام (ره) تاسیس شده که در این مدت شاهد رشد و بالندگی آن هستیم.

وی با بیان اینکه حضور جهاد دانشگاهی در پروژه‌های صنعتی و ناباروری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نشان دهنده ظرفیت بالای آن است گفت: پژوهشگاه رویان و ابن سینا شناسنامه این مجموعه ارزشمند است.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد همدان با بیان اینکه وارد کردن ظرفیت‌ها به استان و ایجاد ساختارهای جدید برای ارائه خدمات بهتر مردم استان مورد توجه ماست افزود: با تکیه بر ظرفیت‌های بومی برنامه‌هایی را برای جهاد دانشگاهی واحد همدان در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه در حوزه پژوهش و فناوری با نگاه به ظرفیت بومی استان و در حوزه سفال، سرامیک و صنایع دستی موضوع مرجع بودن سفال، سرامیک و لعاب را در دستور کار داریم عنوان کرد: راه‌اندازی مرکز خدمات تخصصی سفال و سرامیک در مرحله موافقت اصولی است.

کلانترنیا با اشاره به اینکه با کمک شرکت شهرک‌های صنعتی مجموعه آزمایشگاهی را در جهاد دانشگاهی ایجاد کردیم که به دنبال توسعه آن هستیم گفت: جهاد دانشگاهی با موفقیت وارد حوزه ناباروری شده که راه‌اندازی سریع این مرکز در دستور کار است.

وی با بیان اینکه در حوزه درمان‌های دیگر از جمله سرطان برست و زخم برنامه‌هایی داریم افزود: توسعه خدمات جهاد دانشگاهی از دیگر موضوعات حائز اهمیت است.

فعالیت سه مرکز آموزش کوتاه مدت

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد همدان با بیان اینکه در حوزه سلامت شغلی مرکز طب کار داریم که نباید به آن بسنده کنیم و باید توسعه یابد خاطرنشان کرد: یک مرکز خدمات مشاوره داریم که باید جایگاه اصلی آن حفظ و در مجموعه تخصصی پژوهشی باشد.

وی از فعالیت سه مرکز آموزش کوتاه مدت خبر داد و افزود: دو مرکز در همدان فعال است اما ظرفیت افزایش این مراکز وجود دارد و پیگیری راه‌اندازی مراکز در شهرستان‌ها در دستور کار است که البته در حال حاضر ملایر مشغول به کار شده است.

کلانترنیا با اشاره به راه‌اندازی دوره‌های عمومی و تخصصی با نگاه مهارتی و شغل محور گفت: با برگزاری دوره تکنسین خانواده و تعمیرات موبایل افرادی دوره دیدند و مشغول به کار هستند.

وی به برگزاری دوره عمومی زبان و تخصصی آن اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع کرونا تولید محتوای آموزشی الکترونیک و توسعه خدمات آموزشی بر بستر الکترونیک مورد توجه بوده است.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد همدان تاکید به پذیرش دانشجو بر اساس مهارت در جهت ارتقای ظرفیت‌های آموزشی را از دیگر موارد مورد توجه دانست و گفت: راه‌اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی بر اساس ظرفیت واحد نیز در دستور کار است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی واحد همدان مجوز نشر آثار را گرفته شده است افزود: قالب نیروهای جهاد دانشگاهی معمولا از حوزه فرهنگی هستند که این موضوع در دستور کار ما نیز خواهد بود.

کلانترنیا با بیان اینکه در حال حاضر طرح ملی اشتغال با کارفرمایی همدان در سه ظرفیت بر اساس مطالعات و آسیب‌شناسی نسبت به مشکلات قبل دیده شده و واحدی برای این اختصاص دادیم خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات مورد توجه ماست.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان جهاد دانشگاهی سفال لالجین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، فاطمه سعادت‌جو در مورد جزئیات این آزمون خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی جمعه همین هفته مورخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ توسط مرکز آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این آزمون با شرکت یک هزار و ۳۶۲ نفر متقاضی در استان یزد شامل ۸۵۳ داوطلب زن و ۵۳۹ داوطلب مرد در سازمان جهاد دانشگاهی یزد برگزار خواهد شد.

سعادت‌جو در پایان یادآور شد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ آغاز و ساعت ۱۲:۰۰ خاتمه خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • واحد علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • لزوم برنامه عملیاتی برای خروج از زیان‌دهی واحدهای دانشگاهی
  • احیای مراکز تحقیقاتی در راستای پایداری منابع درآمدی
  • احیا کردن مراکز تحقیقاتی در راستای پایدار کردن منابع درآمدی
  • احیاء ۳۵ واحد پرواربندی با ظرفیت حدود ۱۰ هزار راس دام در لرستان
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود