Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@17:39:25 GMT

زورگیری به سبک فیلم‌های اکشن!

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۵۸۳۹

زورگیری به سبک فیلم‌های اکشن!

ایسنا/البرز  پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر سه سارق زورگیر از شهروندان درخواست کرد برای شناسایی متهمان به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر چندین فقره سرقت به شیوه زورگیری و خفت گیری در مناطق جنوبی و مرکزی شهرستان کرج که در چند فقره از سرقت ها، مالباختگان مصدوم شده بودند، دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و سرنخ های موجود که از سارقان در حین سرقت به دست آمده بود، سرانجام سه نفر از سارقان حرفه ای در این رابطه شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: این سه متهم به وسیله یک دستگاه موتور سیکلت که پلاک آن مخدوش شده بود و در دست داشتن قمه اقدام به سرقت گوشی و اموال همراه شهروندان در سطح معابر استان البرز می کردند.

وی ادامه داد:با شناسایی متهمان در یک عملیات همزمان در سه نقطه از استان البرز، هر سه متهم دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی استان به جرم خود مبنی بر ۵۰ فقره سرقت به شیوه زورگیری در نقاط مختلف استان اعتراف کردند.

سرهنگ نادربیگی گفت: با توجه به احتمال سرقت اعضای این باند از افراد متعدد، بازپرس شعبه ۱۸ دادسرای عمومی و انقلاب کرج، دستور چاپ تصاویر بدون پوشش این سه متهم را در رسانه های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج ، بلوار تعاون مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرستان کرج پلیس آگاهی استان البرز پلیس آگاهی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده شهرستان ری، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌هایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و وارد خودرو شده و محتویات آن را به سرقت می‌بردند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: کارآگاهان پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در دوم اردیبهشت ماه امسال هویت متهمان شناسایی شد.

رئیس پلیس شهرستان ری گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته متهمان را در حال سرقت مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به اداره پلیس و انجام تحقیقات تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء امنیت در جامعه همکاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • قتل مدیرعامل یک شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • قتل مدیرعامل شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد