Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مقامات سازمان سیا اعلام کردند که ارزیابی ها در اواخر ماه اوت نشان می دهد که  ولادیمیر پوتین و دیگر مقامات عالی رتبه روسی احتمالاً با بی اعتبار کردن جو بایدن ، عملیات روسیه را برای مداخله در انتخابات هدایت می کنند.
به گزارش  ان بی سی، سیا اعلام کرده که بر اساس اطلاعات طبقه بندی شده،  دامن زدن به اختلافات عمومی پیش از انتخابات ایالات متحده در ماه نوامبر از جمله این استراتژی هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این سیا ارزیابی کرده بود که پوتین عملیات ۲۰۱۶ را برای آسیب رساندن به هیلاری کلینتون و کمک به دونالد ترامپ هدایت کرده است.اصل خبر را اینجا ببیند . برچسب ها: سازمان سیا ، سیا ، پوتین

منبع: خرداد

کلیدواژه: سازمان سیا سیا پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مجازی مقام‌های آمریکایی و صهیونیست درباره حمله به رفح

دو مقام آمریکایی از نشست مجازی سطح بالا میان مقام‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره عملیات احتمالی این رژیم در رفح خبر دادند.

به گزارش مشرق، مقامات آمریکایی گفتند که دولت بایدن همچنان نگران است که تهاجم رژیم صهیونیستی به رفح منجر به تلفات گسترده غیرنظامیان شود.

مقامات به صراحت گزارش‌ها مبنی بر چراغ سبز دولت بایدن برای انجام عملیات در رفح در صورتی که تل‌آویو از حمله به ایران خودداری کند، رد کردند.

این دومین جلسه از این قبیل در هفته‌های اخیر خواهد بود.

براساس گزارش آکسیوس، طرف آمریکایی در این نشست مجازی توسط جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید رهبری خواهد شد ران درمر، وزیر امور استراتژیک و تزاپی هانگبی، مشاور امنیت ملی، ریاست طرف اسرائیلی را بر عهده خواهند داشت.

کاخ سفید از اظهار نظر خودداری کرد. مقامات آمریکایی گفتند که طی چند هفته گذشته، چندین گروه کاری سطح پایین به طور مجازی برای بحث در مورد طرح‌های عملیاتی رژیم صهیونیستی در رفح و پیشنهادات بشردوستانه تشکیل جلسه داده‌اند.

یک مقام آمریکایی گفت: برنامه‌های ارائه شده توسط ارتش اسرائیل در گروه‌های کاری شامل عملیات تدریجی و آهسته در محله‌های خاص رفح است که از قبل تخلیه می‌شوند - به جای تهاجم همه جانبه به کل شهر.

رفح تنها مکان نسبتا امنی است که حداقل ۱.۴ میلیون غیرنظامی آواره فلسطینی را در خود جای داده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: عملیات تبیهی ایران در چارچوب دفاع مشروع بود
  • حمله موشکی ایران، رتبه اعتباری اسرائیل را کاهش داد
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • بررسی تحولات افغانستان محور گفتگوهای مقامات سازمان ملل و هند
  • نشست مجازی مقام‌های آمریکایی و صهیونیست درباره حمله به رفح
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • محمود عباس درخواست دولت بایدن برای تعلیق رای‌گیری عضویت فلسطین در سازمان ملل را رد کرد
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • تلاش آمریکا و متحدانش برای ارزیابی تحریم‌ها علیه کره شمالی