Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفاده از سامانه پیامکی برای تبلیغات این روزها تبدیل به یکی از اساسی ترین راهکارهای بازاریابی و جذب مشتری گردیده است. به شکلی که اکثر کسب و کارها فارغ از وسعت فعالیتشان از این روش تبلیغاتی در راستای افزایش فروش استفاده می کنند. ارسال اس ام اس از طریق سامانه پیامکی برای تمامی افراد چه حقیقی و چه حقوقی امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه پیامکی در خیلی از موارد می تواند به کسب و کارها کمک کند، از تبلیغات و بازاریابی تا پل ارتباط دائمی بین آن ها و مشتریانشان، سامانه می تواند نقش بسزایی در توسعه ی مشاغل مختلف ایفا کند. برای آشنایی کامل با کاربردهای سامانه پیامکی باید ابتدا امکانات موجود در سامانه را به خوبی شناخت. به همین دلیل در ادامه برخی از بهترین امکانات موجود در پنل اس ام اس را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ارسال پیامک انبوه منطقه ای

برای بسیاری از کسب و کارها، مخاطبان موجود در یک منطقه ی خاص اهمیت ویژه ای دارند. در نتیجه برای صرفه جویی در ارسال پیامک تبلیغاتی و جلوگیری از ارسال به سایر مناطق، می توانند با استفاده از قابلیت ارسال منطقه ای افراد مورد نظر خود را مخاطب قرار دهند.

ارسال منطقه ای به کاربر قابلیت تفکیک مخاطبان بر اساس شهر و استان، کد پستی و پیش شماره را می دهد. نتیجه ی این تفکیک کردن مخاطبان هدف گیری دقیق تر است. بدیهی است که این دقت ارسال و اجتناب از ارسال پیامک تبلیغاتی به افراد دیگر باعث کاهش هزینه های تبلیغات نیز می گردد.

 

ارسال اس ام اس به آنتن BTS ایرانسل

یکی از انواع امکانات موجود در سامانه پیامکی، قابلیت ارسال اس ام اس به آنتن BTS ایرانسل است. در این نوه ارسال کاربر می تواند مخاطبان خود را به تفکیک آنتن های BTS مختلف موجود در شهر مورد نظر خود انتخاب کند. در این صورت پیامک تبلیغاتی تنها به افرادی ارسال می گردد که سرویس دهی آنان از آنتن BTS ایرانسل مورد نظر کاربر صورت گرفته باشد.

 

ارسال به تفکیک سن و جنسیت

مشتریان بسیاری از کسب و کارها، محدود به گروه سنی خاص و یا جنسیت خاصی می گردد. برای مثال آرایشگاه ها و یا باشگاه های بدنسازی که فعالیت آن ها با تفکیک جنسیت صورت می گیرد می توانند پیامک تبلیغاتی خود را به تفکیک سن و جنسیت ارسال کنند تا از صرف هزینه برای تبلیغات به افرادی که در لیست مشتریانشان قرار نمی گیرند خودداری کنند.

 

وبسرویس ارسال پیامک

بسیاری از مشاغل برای مدیریت مالی مجموعه ی خود از نرم افزارهای مالی-حسابداری استفاده می کنند و اطلاعات مشتریان خود را در این نرم افزارها وارده کرده اند. این دسته از کاربران می توانند با استفاده از وبسرویس ارسال پیامک، پنل خود را به نرم افزارشان متصل کنند و به هرکدام از مشتریانشان با استفاده از امکانات موجود در نرم افزارشان پیامک تبلیغاتی ارسال نمایند. اعلام سررسید اقساط و بدهی ها، مانده حساب و اعلام تاریخ چک ها برخی از امکاناتی است که نرم افزارهای حسابداری برای ارسال پیامک در نظر گرفته اند که با استفاده از وبسرویس می توان از آن ها استفاده نمود.

 

منشی پیامکی

در بسیاری از موارد علی الخصوص مدیریت پیامک های دریافتی، استفاده از منشی پیامکی تا حد بسیار زیادی کار را برای کاربران ساده می کند. شاید ابتدایی ترین تعریفی که بتوان از منشی پیامکی داشت، تشبیه آن به پیغام گیر تلفن است. با این تفاوت که قابلیت های اجرایی بیشتری دارد. با اعمال تنظیات مختص به منشی پیامکی می توان از آن برای ارسال پیامک های خودکار به مشتری، ارسال پاسخ به پیامک های دریافتی و یا تفکیک پیامک های ورودی با توجه به محتوای آن ها استفاده نمود.

 

ارسال پیامک به مشاغل و اصناف

در میان امکانات مختلف برای تفکیک مخاطبان، ارسال پیامک به مشاغل و اصناف کاربرد بسیار زیادی در تبلیغات دارد. اگر مشتریان شما در میان افراد شاغل به شغل خاصی قرار دارند، می توانید با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی به مشاغل و اصناف مخاطب های مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال یک عمده فروش و مرکز پخش مواد غذایی می تواند به راحتی تنها به همه ی سوپر مارکت های شهر پیامک تبلیغاتی ارسال کند.

 

چرا پیامک تبلیغاتی

اگر به دنبال پاسخ این پرسش هستید، خیلی خلاصه می توان گفت که وجود یک روش تبلیغاتی با میزان تأثیرگذاری بالا که توسط 98% مخاطبان مشاهده می شود، بازخورد مناسبی دارد و علاوه بر این ها، کارایی آسان و قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد به کسب و کارها اجازه ی یک تبلیغات مداوم و مستمر را می دهد. سامانه ی پیامکی نیز با داشتن تمامی ویژگی هایی که گفتیم، شرایط تبلیغات تا زمان رسیدن به هدف را فراهم می کند.

گذشته از این موارد، پیامک تبلیغاتی مزایای دیگری هم دارد :

استفاده ی آسان برای همه ی افراد جامعه بدون نیاز به دانش و مهارت خاص امکان تبلیغات برای بازه ی گسترده ای از مردم، درواقع تعداد مخاطبان این روش تبلیغاتی برابر با تعداد سیم کارت های فعال موجود در کشور می باشد امکان تبلیغات در دو قالب پیامک متنی و پیام صوتی که باعث ایجاد تنوع در روند بازاریابی نیز می گردد هزینه ی پایین و مقرون به صرفه در مقایسه با سایر راهکارهای بازاریابی و تبلیغات

پنل اس ام اس رایگان پیام رسان این امکان را فراهم نموده تا کاربران بتوانند بدون پرداخت هزینه ی اولیه اقدام به استفاده از امکانات موجود در سامانه برای ارسال پیامک تبلیغاتی بنمایند. شما مخاطبان گرامی می توانید عدد 111 را به شماره ی 50002060 پیامک کنید تا علاوه بر عضویت رایگان در پنل اس ام اس، کارشناسان سامانه پیامکی پیام رسان جهت ارائه مشاوره های بازاریابی و تبلیغات با شما تماس حاص نمایند.

لینک کوتاه: asriran.com/0038cj

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سامانه پیامکی ارسال پیامک تبلیغاتی امکانات موجود سامانه پیامکی کسب و کارها ی پیامکی مورد نظر اس ام اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد

داوطلبان کنکور پیامک هشدار پیرامون تخلف در آزمون را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با ارسال پیامکی به داوطلبان کنکور اعلام کرد: همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه دار در آزمون سراسری تحلف محسوب و سبب محرومیت از شرکت در آزمون سراسری از یک تا ۱۰ سال می‌شود.

همچنین تلاش برای دستیابی به سوالات و افشای آن مجازات زندان را در پی خواهد داشت.

کد خبر 747104

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی!
  • راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • اتصال سیستم پیامک (SMS) به CRM: راهنمای کاربردی
  • با خروج ارز از طریق فعالیت‌های غیرقانونی تبلیغاتی برخورد می‌شود
  • وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VODها است
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است