Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: در شرایط کنونی تمامی مشکلات مرتبط با حوزه شبکۀ برق و آب در مناطق سیل‌زده استان گیلان رفع شده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، میثم جعفرزاده، مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو ضمن اشاره به وضعیت کنونی شبکه آب و برق شهرستان تالش، پس از وقوع سیل گفت: در شرایط کنونی تمامی مشکلات مرتبط با حوزه شبکۀ برق و آب در مناطق سیل زده استان گیلان رفع شده است، هر چند ممکن است با توجه به تجربه حوادث سیل گذشته، اشتراک برق و آب به صورت محدود و تک مشترک همچنان قطع باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو، در بیان اینکه حجم خسارت رخ داده در ابتدا بسیار سنگین بود، اظهار داشت: پس از فروکش کردن سیلاب و باز شدن راه‌ها برآورد خسارت وارد شده به شبکه برق و آب مناطق درگیر سیل انجام می‌شود و در حال حاضر امکان برآورد وجود ندارد.

*۴۰ تیم وزارت نیرو در منطقه سیل زده فعالیت می‌کند

وی با اشاره به وسعت فعالیت وزارت نیرو پس از وقوع سیل افزود: در شب اول حادثه با توجه به ابعاد آن بین ۳۵ تا ۴۰ تیم از وزارت نیرو در منطقه فعال شد.

جعفرزاده، با اشاره به اینکه توپوگرافی منطقه منجر به شدت گرفتن قدرت سیل می‌شود، تصریح کرد: با توجه به هشداری که از پیش داده شده بود، پیش‌بینی وقوع سیل آب انجام شد و به لحاظ تجهیزات عملیاتی هیچ مشکلی به وجود نیامد و نیاز به استفاده از امکانات استان‌ها مجاور نبود.

این مقام مسئول با اشاره به لایروبی انجام شده رودخانه‌های مسیر سیل تالش، گفت: پس از وقوع سیل ابتدای سال ۹۸، لایروبی رودخانه‌ها جزء برنامه‌های اصلی وزارت نیرو شد و در رودخانه تالش نیز از این امر مستثنی نبود.

جعفرزاده در تشریح آمار قطعی مشترکین گفت: در تالش به دلیل سیلاب و در زمینه برق حدود ۳۷۰۰ مشترک و در بحث آب بیش از هزار و ۱۶۰ مشترک دچار قطعی شدند. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مناطق سیل زده گیلان لایروبی سیلاب وزارت نیرو وقوع سیل برق و آب سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مهدی اکبری گفت: برای تسهیل و تسریع در امر آبرسانی شالیزار‌های شهرستان رشت تاکنون ۵۹ کیلومتر از ۱۰۰ کیلومتر نهر‌های اصلی در روستا‌های خشکاروندان بخش کوچصفهان، جیرکویه بخش خشکبیجار، آسید شریف و طرازکوه بخش مرکزی این شهرستان لایروبی شده است.

مدیر منابع آب منطقه مرکزی گیلان با اشاره به اینکه لایروبی انهار تعییت شده شهرستان رشت با ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین در حال انجام است تصریح کرد: شالیکاران شهرستان باید با استفاده از منابع آبی محلی و در دسترس، مراحل مقدماتی کشت برنج را در زمین‌های خود انجام دهند.

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های مازندران لایروبی شد
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان