Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: شهدا با الهام از تفکر و اندیشه الهی امام‌ خمینی‌(ره) در جنگ تحمیلی برابر صدام و حامیانش ایستادند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: با رهبری داهیانه امام خمینی(ره)، استعدادها و انگیزه‌های درونی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس شکوفا شد و با بهره‌گیری از این استعدادها مقابل دشمن ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه امام(ره) با تدبیر موفق به شکست حکومت طاغوت و تشکیل نظام اسلامی شدند گفت: عزت اسلام در سایه دفاع از ارزش‌ها و با جان‌فشانی‌ و ایثار هزاران رزمنده و شهید به دست آمده لذا ارزش شهدا، فراتر از درک ما است.

مهدوی با اشاره به اینکه هویت‌یابی ملت ایران و هویت‌دهی انقلاب اسلامی به امت اسلام در طول چهل سال گذشته برای دشمنان قابل تحمل نیست ابراز داشت: شهدا با الهام از تفکر و اندیشه امام‌ خمینی‌(ره) در برابر صدام و حامیانش ایستادند.

گزارش| اولین‌های 8 سال دفاع مقدس در استان مرکزیفرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر(عج): فرهنگ دفاع مقدس یک مسیر بی‌پایان است + فیلمشجاعت یاران افغانستانی امام(ره) در دفاع مقدس

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان اهداف شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این شهدا برای حفظ اسلام و ارزش‌های دینی و اسلامی مشتاقانه برای جهاد در راه خدا گام برداشتند و در این مسیر از آگاهی و درک بالایی برخوردار بودند.

مهدوی برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان گیلان در هفته دفاع مقدس را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: اکران مستند، خاطره‌گویی و تجلیل از کارمندان جانباز و ایثارگر از برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان گیلان در هفته دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه جوانان این مرز و بوم امروز عزتمندانه شهدا را ادامه ادامه می‌دهند افزود: نسل جوان باید با حضور در مساجد، مطالعه و عمل به اندیشه‌های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری در مقابل توطئه‌های دشمن بایستد.

انتهای پیام/612/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی استان گیلان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ اسدالله عباسی در جلسه هماهنگی افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان، نقش موزه‌های دفاع مقدس در بازگو کردن فداکاری‌های رزمندگان اسلام برای نسل جدید را بسیار موثر دانست و گفت: برای حفظ آثار و ارزش‌های شهدا، این مجموعه را باید در حوزه مادی و معنوی غنا ببخشیم تا جوانان، نوجوانان، دانش آموزان، دانشجویان و مردم از آن استفاده کنند.
وی با تأکید بر برنامه دشمن برای کمرنگ جلوه دادن فرهنگ ایثار و شهادت در کشور در طرق مختلف از جمله فضای مجازی و جنگ نرم افزود: در قالب برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش و رواج دهیم، زیرا تنها راه پیشبرد اهداف انقلاب و سربلندی این نظام توجه به سیره و روش شهدا است.
استاندار گیلان با اشاره به اهتمام مسؤولان برای ساخت موزه دفاع مقدس در گیلان بیان کرد: گیلان مهد شهیدان و سرداران در دوران دفاع مقدس است که هر کدام گنجینه و دانشگاه معرفت هستند ولی افتتاح موزه دفاع مقدس در گیلان به نسبت سایر استان‌ها با تاخیر آغاز شد، لذا باید با جدیت تمام آن را افتتاح کنیم.
اسدالله عباسی با بیان اینکه این مرکز در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در ورودی شهر رشت در حال ساخت است گفت: مرحله نخست این طرح شامل ساختمان‌های مدیریت و مرکز اسناد و کتابخانه تخصصی دفاع مقدس، همزمان با ۵ استان دیگر سوم خرداد امسال در ارتباط تصویری با رئیس جمهور افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه بخشی از محوطه سازی مرحله نخست را شهرداری رشت انجام داده است گفت: شهرداری مابقی محوطه سازی نیز انجام خواهد داد تا در آینده بعنوان یکی از پارک‌های شهر رشت مورد استفاده قرار گیرد.
سرهنگ حسن حبیبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، مدیران و شهردار رشت نیز نظرات خود را برای تسهیل در بهره برداری این طرح بیان کردند.

دیگر خبرها

  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است