Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:48:46 GMT

معرفی نامزدهای نهایی کسب جایزه بازیکن سال یوفا

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۶۲۹۴

معرفی نامزدهای نهایی کسب جایزه بازیکن سال یوفا

اتحادیه فوتبال اروپا اسامی سه نامزد نهایی کسب جایزه بازیکن سال قاره سبز را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) کوین‌دی‌بروینه هافبک بلژیکی تیم فوتبال منچسترسیتی، روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ و مانوئل نویر دروازه‌بان آلمانی قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان سه نامزد نهایی کسب جایزه بهترین بازیکن اروپا در سال 2020 معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی‌بروینه در فصل گذشته به جز جام اتحادیه انگلیس افتخار دیگری کسب نکرد اما به خاطر آمار انفرای خوبش که شامل ثبت رکورد 20 پاس گل و 13 گل در لیگ برتر بود به عنوان یکی از سه بازیکن برتر قاره سبز انتخاب شده است.

حضور لواندوفسکی در این لیست از آنجایی که خیلی‌ها او حتی لایق‌ترین گزینه برای کسب توپ طلا می‌دانند (در صورتی که این جایزه اهدا می‌شد) قابل پیش‌بینی بود. او فصل گذشته در 47 بازی‌اش برای بایرن مونیخ 55 گل زد و سهم بسزایی در ثبت دومین سه گانه قهرمانی باواریایی‌ها داشت، ضمن اینکه در لیگ قهرمانان هم 15 گل زد.

نویر، سنگربان آلمانی بایرن مونیخ هم در شرایط مشابه با لواندوفسکی و عملکرد تأثیرگذار که دارای 6 کلین شیت در لیگ قهرمانان می‌شد، به عنوان دیگر نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن یوفا معرفی شده است.

یوفا اعلام کرد: هواداران برای بازی سوپرجام به ورزشگاه برمی‌گردند

 

فهرست 10 نفره برترین بازیکنان یوفا در سال 2022 با افراد زیر کامل می‌شود:

4- لیون مسی (بارسلونا) و نیمار (پاری‌سن‌ژرمن) 53 رأی
6- توماس مولر (بایرن مونیخ) 41 رأی
7- کیلیان امباپه (پاری‌‌سن‌ژرمن) 39 رأی
8- تیاگو آلکانتارا (بایرن مونیخ) 27 رأی
9- جاشوا کیمیش (بایرن مونیخ) 26 رأی
10- کریستیانو رونالدو (یوونتوس) 25 رأی

برنده جایزه بازیکن سال یوفا روز پنجشنبه اول اکتبر (10 مهر) در مراسمی در مقر اتحادیه فوتبال اروپا در شهر نیون سوئیس همزمان با قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مانوئل نویر روبرت لواندوفسکی فوتبال اتحادیه فوتبال اروپا یوفا مانوئل نویر روبرت لواندوفسکی فوتبال اتحادیه فوتبال اروپا یوفا لیگ قهرمانان بایرن مونیخ کسب جایزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند زورکی آقای توخل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شنبه‌شب با عملکردی فوق‌العاده توانست با نتیجه ۵-۱ بر یونیون برلین غلبه کند. آنها سه روز پیش هم در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آرسنال را شکست دادند و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

توماس توخل در مصاحبه پس از بازی با اسکای اسپورت نتیجه امروز را «پایانی عالی بر هفته‌ای عالی» دانست و از عملکرد تیمش در این مسابقه و بازی چهارشنبه‌شب برابر آرسنال اعلام رضایت کرد.

این مربی آلمانی، به‌عنوان کسی که تیمش را به جمع ۴ تیم برتر اروپا رسانده، مسلما از رفتاری که در باشگاه بایرن مونیخ با او شده راضی نیست. او امیدوار است که با پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت مقابل رئال مادرید، برای سومین بار در فینال چمپیونزلیگ حاضر شود و مانند دوران حضورش در چلسی جام لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد.

در صورت رخ دادن این اتفاق، شاید بایرنی‌‌ها در انتهای فصل از اینکه او را از دست می‌دهند پشیمان شوند. تصاویری که در فضای مجازی وایرال شده، مربوط به لبخند زورکی توخل است که نشان می‌دهد علیرغم نمایش‌های خوب تیمش در بازی‌های اخیر، از شرایطش در باشگاه راضی نیست.

او در مصاحبه پیش از بازی هم در پاسخ به سوالی در مورد احتمال ماندنش در بایرن مونیخ گفته بود:«من و باشگاه برای جدایی در پایان فصل به توافق رسیده‌ایم. این موضوع اعلام شده و پابرجاست.»

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • بسکتبال NBA | اسامی نامزدهای نهایی جوایز فصل عادی
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • پلی به گذشته؛ کامبک بایرن مونیخ مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا (21 آوریل 2015) / فیلم
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم
  • لبخند زورکی آقای توخل (عکس)
  • سرژ گنابری دوباره پا به توپ شد / عکس
  • احتمال حضور ۱۰ تیم ایتالیایی در رقابت های اروپایی فصل آینده
  • رییس سابق بارسلونا: ال کلاسیکو؟ امیدوارم بایرن مونیخ رئال مادرید را حذف کند!