Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی استان مرکزی، پتروشیمی فناوران و خوراک دام پارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و فرابورس ایران بیشترین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

 شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 30هزار و 274واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 611هزار و 454واحدی به کار خود پایان داد و بیش از 14میلیارد و 447میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 14هزار و 474میلیارد تومان در بیش از یک‌میلیون و 492هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی استان مرکزی، پتروشیمی فناوران و خوراک دام پارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن، سیمان کرمان و گروه صنعتی ملی بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 456میلیون ورقه به‌ارزش 3هزار و 99میلیارد تومان در 635هزار و 109نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 322واحد رشد کرد و در ارتفاع 18هزار و 35واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و فرابورس ایران بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه کوثر، گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان و آتیه داده پرداز بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت های سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس سبز ماند | افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه یکم اردیبهشت) با ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۸۵۷ واحدی قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن امروز با ۲۱ هزار و ۴۵۵ واحد افزایش به ۷۴۵ هزار و ۲۱ واحد و شاخص قیمت با ۱۲ هزار و ۲۱ واحد افزایش به ۴۱۷ هزار و ۴۱۵ واحد رسید.

دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی بازگشت

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۱۲ میلیارد و ۱۴۸ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۷۶ هزار میلیارد ریال با انجام ۳۹۳ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فملی، فولاد، شپنا، فارس، شستا، شبندر و وبملت بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۵۹۱ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۲۰۷ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۱۸۰ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت نزدیک به چهار میلیارد و ۱۷۰ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای شگویا، وسپهر، هرمز، ارفع، خاور، زاگرس و انتخاب بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

کد خبر 845761 برچسب‌ها شاخص کل بورس بورس تهران بورس - فرا بورس

دیگر خبرها

  • جزئیات مدیریت سرخابی‌ها توسط دو کنسرسیوم پتروشیمی و بانکی از زبان وزیر اقتصاد
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • صعود ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • صعود بورس | افزایش ۲۷ هزار و ۱۴۶ واحدی شاخص کل
  • مجمع حکشتی ۱۴۰۳ | سرمایه حکشتی چند درصد افزایش یافت؟
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • بورس با رشد ۷۷ هزار واحدی شاخص، جهش کرد
  • بورس سبز ماند | افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل