Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، تیم‌های لیگ برتری خودشان را برای حضور در لیگ بیستم آماده می‌کنند، اما در این میان باشگاه نفت مسجد سلیمان شرایط بسیار بدی دارد و با وجود سپری شدن بیش از ۲ ماه از پایان لیگ نوزدهم، این باشگاه هیچ اقدامی انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماجرا از آنجا شروع شد که پس از پایان لیگ نوزدهم حکم ادامه فعالیت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان در این باشگاه صادر نشد و به همین دلیل مهران نصیریان دوست، مدیرعامل باشگاه از سِمتش استعفا کرد.  

پس از نصیریان دوست، هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه شد، اما او هم نتوانست تغییر مثبتی ایجاد کند تا به سرنوشت مدیرعامل قبلی باشگاه دچار شود.  

اعضای هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان هم تا آخر شهریور ماه اجازه کار در این باشگاه را داشتند و تا زمانی که حکم ابقای آن‌ها صادر نشود، باشگاه نفت مسجد سلیمان خارج باید در بلاتکلیفی به سر ببرد.  

با استعفای مجتبی حسینی که البته با باشگاه قرارداد رسمی هم نداشت، کورسوی امید هواداران پرشور نفت مسجد سلیمان از بین رفت و در حال حاضر تکلیف، نیمکت سرمربیگری، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه برای فصل آینده مشخص نیست.  

این در حالی است که هفته پیش حکم ادامه فعالیت اعضای هیئت مدیره دیگر تیم نفتی، یعنی صنعت نفت آبادان صادر شد و  این باشگاه با انتخاب سرمربی جدید خود اکنون در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر سرمربی خود است.

بیشتر بخوانید: 

تبعیض میان تیم‌های نفتی/ مسجد سلیمان همچنان در برزخ بلاتکلیفی

با این شرایط نفت مسجد سلیمان در لیگ بیستم کار سختی دارد و کسی که ریسک هدایت این تیم را بپذیرد، باید برای نگه داشتن نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر تلاش کند، زیرا با جدا شدن مهره‌های کلیدی تیم در لیگ نوزدهم، برطرف نشدن مشکلات مالی و مدیریتی و به دنبال آن تاخیر در تقویت و آماده سازی تیم، سفیدپوشان مسجد سلیمانی با معضل بزرگی مواجه شدند که قطعا در لیگ بیستم کارشان را سخت‌تر از هر زمان دیگری می‌کند.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال اعضای هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد

امتداد- با حکم مدیرعامل بانک ملی ایران، علی نبوی به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، با تایید مصوبه هیئت مدیره شرکت، در حکمی علی نبوی را بعنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) منصوب کرد.

شایان ذکر است علی نبوی از آذر ماه سال گذشته بعنوان عضو موظف هیئت مدیره وبانک در این شرکت مشغول کار بوده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ، دستیار ویژه وزیر صمت و رئیس ستاد راهبری شرکت‌های غیرحاکمیتی تحت پوشش وزارت صمت، نماینده وزیر صمت در امور مجامع شرکت‌های دولتی، رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه، مدیر بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی، مدیر سرمایه‌گذاری داخلی صندوق توسعه ملی، تصدی سمت مدیرعاملی و مدیر کارخانه و سایر سطوح مدیریتی در بنگاه‌های متعدد صنعتی و تولیدی بخشی از سوابق مدیرعامل جدید «وبانک» در حوزه بنگاهداری و اقتصاد پولی و بانکی کشور است.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی دانش آموخته مهندسی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مدیریت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه