Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@09:58:16 GMT

بازیگری در سینمای نگاتیو تجربه سختی بود

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۶۳۹۹

بازیگری در سینمای نگاتیو تجربه سختی بود

بازیگر نقش مجید در قصه های مجید ضمن تاکید بر لزوم حمایت از برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان از قصدش برای ادامه تحصیل تا مقطع دکتر سخن گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این روزها که اخبار برگزاری سی و سومین جشنواره سینمایی کودک و نوجوان داغ شده، هنوز هم نمی توان به یکی از نوستالژیک‌ترین آثار کودک در عرصه سینما و تلویزیون ایران و کاراکتر دوست داشتنی اش فکر نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید قصه های مجید به قدری شیرین و موثر در دلها جا شده که شنیدن از این نوجوان آن روزها همیشه جذابیت دارد.

مهدی باقربیگی (بازیگر نقش مجید در قصه‌های مجید) درباره شرایط و سختی‌های کار کودک توضیح داد: سریال «قصه‌های مجید» به دلیل این که به صورت نگاتیو ساخته شد و با توجه به صرفه‌جویی‌های مرسوم آن سال‌ها در مصرف نگاتیو، تجربه سختی بود و با وضعیت امروز بسیار تفاوت داشت، اما من به دلیل علاقه زیادی که به این حرفه و بازیگری داشتم، هرروز با جذابیت‌های جدیدی روبه‌رو می‌شدم.

او افزود: در آن زمان تصوری از بازیگری نداشتم، یک نوجوان ۱۳ ساله بودم که به جز کار در تئاتر مدرسه تجربه کار حرفه‌ای انجام نداده بودم، اما با ورود به این فیلم و با هدایت «کیومرث پوراحمد»، به یک دنیای بزرگ پیوستم و با افراد باتجربه و حرفه‌ای هم‌بازی شدم. هنگامی که تلاش همه افراد گروه را دیدم خودم را موظف می‌دانستم کار را به بهترین نحو انجام دهم و بتوانم آقای پوراحمد را از انتخابش راضی نگه دارم، ضمن آن که ذوق و شوق نتیجه کار و راضی بودن مردم از مجموعه و چند نسخه سینمایی «قصه‌های مجید» برایم بسیار حائز اهمیت بود.

باقربیگی با اشاره به برپایی متفاوت سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و لزوم توجه به جایگاه این رویداد در ارتقای سینمای کودک و نوجوان، خاطرنشان کرد: امیدوارم جشنواره کودک و ‌نوجوان باکیفیت و شایسته‌ برگزار شود و مسئولین از فیلم‌های کودک و برپایی این جشنواره که تأثیر بسزایی در آینده کودکان دارد، حمایت کنند.

او درباره برنامه‌ها‌ی آینده خود در عرصه سینما، گفت: اگر شرایط کرونا و مشغله‌های زندگی بگذارد، می‌خواهم تا مقطع دکترا به درس ‌خواندن ادامه دهم، همچنین بتوانم زمان بیشتری برای فعالیت در عرصه هنر و سینما بگذارم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قصه های مجید مهدی باقربیگی کیومرث پور احمد مرادی کرمانی قصه های مجید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم

حسین قمی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: ترکیبی از جوانی و تجربه را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهیم کرد. تیمی که بدون شک در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت، ولی این جوانان بعد از چهار سال دوری از میادین رسمی به مصاف حریفان خود در آسیا می‌روند که بدون شک کار سختی را پیش رو خواهند داشت.

وی افزود: برخی جودوکاران ما در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور داشتند که فرصتی برای کسب تجربه پیدا نکردند. نکته مهم اینجاست که جودوکاران ما رنکینگ ندارند و همین موضوع باعث می‌شود که در سید بندی و قرعه کشی مسابقات جای نداشته و در مبارزه اول با بهترین‌های وزن خود پیکار کنند. این یعنی مبارزه اول همان فینال و اگر نفرات ما از همین مبارزه دشوار عبور کنند، بدن‌ها راه افتاده و می‌توانند به مدال دست پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی جودو ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، نفرات اعزامی به شرایط بدنی ایده الی رسیده‌اند. در اردوی آخر با کاهش حجم و افزایش شدت تمرینات، بیشتر تمرکز ما روی مسائل روحی، روانی بود. این نفرات اگر به خودباوری برسند شک نداشته باشید توانایی کارهای بزرگ را داشته و رسیدن به مدال دور از دسترس نیست. همان طور که بارها و بارها گفته‌ام، دوری از میدان‌های بزرگترین مشکل جودوکاران ماست. این جوانان پر امید جودو باید در اردوها و مسابقات مختلف با جودوکاران مطرح دنیا مبارزه و تمرین کنند تا تجربه کسب کنند.

قمی با اشاره به وجود برخی مشکلات در مسیر مسابقات آسیایی گفت: نکته اول اضافه وزن برخی جودوکاران است که در فرصت باقی مانده به امید خدا رفع خواهد شد. اما مشکل عمده دوم ما اختلاف ساعت ۴.۵ ساعته تهران با محل برگزاری مسابقات است. در روزهای گذشته تدابیری برای این موضوع اتخاذ و به انجام رسید تا این مشکل نیز به حداقل برسید. تغییر زمان‌های تمرین در طول روز، بخصوص ساعت ابتدایی صبح یکی از این برنامه‌ها بود که امیدوارم نتیجه لازم را داشته باشد.

وی در پایان گفت: آخرین دوره مسابقات قهرمانی آسیا پیش از المپیک به دلیل آنکه برخی کشورها برای تکمیل سهمیه‌های خود با بهترین نفرات خود به میدان می آینده همیشه سختی خاص خود را دارد. هر چند کار سخت و بسیار دشوار است، ولی نا امید نیستیم و ان شالله که بتوانیم مبارزات خوبی را به نمایش بگذاریم.

کد خبر 6080587

دیگر خبرها

  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • بزرگداشت کیومرث پوراحمد ؛ میراث این فیلمساز چه بود؟
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • کیومرث پوراحمد پرچمدار سینمای کودک بود
  • هنرمندی که یک کودک درون جسورداشت/«قصه‌های مجید» میراث پوراحمد است
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)