Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@04:21:58 GMT

تیراندازان برتر شهرستان ارسنجان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۶۵۹۵

تیراندازان برتر شهرستان ارسنجان معرفی شدند

نایب رییس هیات تیراندازی شهرستان ارسنجان، چهارشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در این پیکارها ۴۰ تیرانداز دختر و پسر در ۲ رده سنی شرکت داشتند.

زهرا صبری بیان داشت: در رشته تفنگ، علی اکبر ابراهیمی بر سکوی قهرمانی ایستاد، امیرحسین ابراهیمی نایب قهرمان شد و حسین دهقان مقام سوم را به دست آورد، در رشته تپانچه نیز علی دهقان نشان طلا گرفت و پارسا دهقان هم مدال نقره را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در رشته تفنگ بانوان، هانیه دهقان، مرجان حسن شاهی و هلنا نعمت‌ اللهی به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند و در رشته تپانچه هم فائزه نعمت اللهی عنوان نخست را کسب کرد، فاطمه نعمتی دوم شد و معصومه رحیمی هم به مقام سوم رسید.

صبری ادامه داد: همچنین در رده نونهالان نیز محمد مهدی زارع در رشته تفنگ به مقام قهرمانی رسید و فاطیما رضایی هم در تپانچه اول شد.

قضاوت این رقابت ها را زهرا اسکندری و ابوطالب خادمی بر عهده داشتند.

شهرستان ارسنجان در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها ارسنجان فدراسیون تیراندازی چهلمین سالگرد دفاع مقدس فارس پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارسنجان فدراسیون تیراندازی چهلمین سالگرد دفاع مقدس فارس ارسنجان فدراسیون تیراندازی چهلمین سالگرد دفاع مقدس فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان برتر آذربایجان غربی در «جشن هنر انقلاب» مورد تقدیر قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این ویژه برنامه فرهنگی هنری که به مناسبت «هفته هنر انقلاب اسلامی» با حضور هنرمندان برتر استان آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان در ارومیه برگزار گردید؛ «طیبه محمدیاری، احمد رضا رحیمی، حمید بهجت، بهزاد آهنگری و توحید توانا» در رشته هنر‌های تجسمی تجلیل شدند.

 در همین راستا در رشته فیلم و هنر‌های تصویری «بابک لطفی و محمد احمدزاده»، رشته ادبیات «سعید سلیمان پور.رحیم دخت و زهرا افخمی نیا» , رشته سرود و موسیقی «فرهاد ارزنلو و امیر تقی زاده» بازیگری تئاتر «اکبر سبیلان» و در عرصه تاریخ شفاهی «حسین شرف خانلو» هنرمندانی بودند که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در جشن هنر انقلاب مورد تقدیر قرار گرفتند.

«جشن هنر انقلاب» به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در ارومیه برگزار شد که معرفی «حسین غفاری» به عنوان چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۳ و افتتاح پلاتوی تئاتر حوزه هنری آذربایجان غربی در ارومیه از دیگر بخش‌های این مراسم جشن بود.

دیگر خبرها

  • آیین معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • ایران فناوری تسلیحاتی معرفی نشده دارد؟ | مقام عالی رتبه نظامی کشور: اگر اتفاقی برای کشور بیفتد ...
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد
  • معرفی هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده
  • هنرمندان برتر آذربایجان غربی در «جشن هنر انقلاب» مورد تقدیر قرار گرفتند
  • آماده باش ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر به دستگاه‌های اجرایی