Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد مهدی طهرانچی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار کرد:  دانشگاه آزاد اسلامی در رویکرد جدید به دنبال برنامه‌ریزی برای بهبود وضعیت فرهنگی، ایجاد اشتغال برای جوانان فارغ‌التحصیل و مهارت‌افزایی دانشجویان است.

وی افزود: به دنبال ایجاد تحول در واحدهای دانشگاهی هستیم تا دانشگاه‌ آزاد از تحولات علمی و اجتماعی روی داده در کشور عقب نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دانشگاه آزاد اسلامی به روند فعالیت این دانشگاه اشاره کرد و تصریح کرد: دانشگاه آزاد علاوه بر مهیا کردن بستر علمی، آموزشی و پژوهشی در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز برنامه‌های جامعی دارد.

وی تاکید کرد: در راستای ایجاد تحولات اساسی در دانشگاه آزاد اسلامی برنامه تحول در اساتید نیز جزء برنامه‌ها است که در این برنامه، استفاده از اساتید جوان به جای اساتید بازنشسته جزء اولویت‌ها است.

طهرانچی به شرایط کرونایی کشور اشاره کرد و بیان داشت: ضعف‌های گذشته کشور در خصوص زیرساخت‌های فضای مجازی سبب شد برگزاری کلاس‌ها به شکل مجازی با مشکل مواجه شود، اما امسال با یک برنامه مدون، آموزش‌ها به شکل مطلوب در بستر مجازی متمرکز شده است.

وی گفت: در خصوص بحث اشتغال متناسب با شرایط و وضعیت هر شهر و استان اقدام خواهیم کرد وبه دنبال تحقق طرح دانشگاه اشتغال‌محور هستیم که در گذشته توجهی به آن نشده است.

-انتهای پیام/3463/618/

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال دانشگاه آزاد دانشجویان جوانان رییس کل دانشگاه آزاد اسلامی محمد مهدی طهرانچی اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، روح الله صیادیان خواه مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در این مراسم با اشاره به مشکلات جوانان در امر ازدواج، توجه به حل همه جانبه این مشکلات را پایه اصلی فرهنگ‌سازی در راستای اجرای حجاب و دور نگه داشتن جوانان از ابتذال در جامعه و مبارزه با آسیب‌های ناشی از بی‌حجابی عنوان و تاکید کرد: متاسفانه هرچه مشکلات جوانان در امر ازدواج بیشتر می‌شود عرصه بر آنها تنگ‌تر شده و معضلاتی تحت عنوان بدحجابی و نابهنجاری‌ها در جامعه نمود بیشتری پیدا می‌کند و این مسئله جامعه را زیر سوال برده و ارزش‌های آن را مختل می‌کند.

وی افزود: پوشش دانشجویان در محیط‌های آموزشی و پژوهشی باید کامل و بر اساس شئونات اسلامی و دانشجویی باشد. با توجه به اینکه پوشش آراسته توام با وقار یکی از مهم‌ترین شئون شخصیت و لازمه احترام به دانش و آن مکان مقدسی است که افراد از نعمت کسب دانش بهره‌مند می‌شوند، انتظار می‌رود مطابق قانون کلیه اساتید، کارکنان، دانشجویان و ارباب رجوع دانشگاه از پوشش ظاهری متناسب با محیط علمی برخوردار باشند.

همچنین در این میزگرد هر کدام از مسئولین تشکل‌ها به بیان دیدگاه خود نیز پرداختند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228234 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی