Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@00:33:12 GMT

سورپرایز وزیر برای بازنشستگان فولاد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۶۶۶۷

سورپرایز وزیر برای بازنشستگان فولاد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «محمد شریعتمداری» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد زمان بازگشایی سهام شستا، افزود: یکی از اقدامات مهم دولت در این دوره، بورسی کردن شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی بود.  

وزیر تعاون گفت: در ادامه مسیر نیز سیاست‌هایی را در سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه‌گذاری در پیش گرفتند تا با استفاده از اوراق تبعی، شرایطی را در هلدینگ‌های زیر مجموعه فراهم کنند تا سهامداران خرد در یک دامنه، یک نوع تضمینی برای حداقل سودآوری سهام در اختیار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توضیحات بیشتر در خصوص این اوراق تبعی در اولین فرصت ارائه می‌شود، افزود: سازمان تامین اجتماعی این کار را در جهت شفاف سازی انجام داده و تلاش می‌کند با اجرای طرح‌های نیمه کاره که در مجموعه شرکت‌های وابسته دارد، همواره با توسعه فعالیت‌ها در بحث خرید سهام مناسب و فروش سهام مورد نیاز مردم، شرایط مساعدی را برای بیمه‌گذاران و سهامداران ایجاد کند.

شریعتمداری درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان نیز گفت: در ادامه فعالیت دولت در متناسب سازی حقوق بازنشستگان، آخرین بخش در حوزه صندوق‌های دولتی، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد کشور بود.  

وی افزود: اعضای این صندوق دو مشکل داشتند، یکی معوقات گذشته بود که در دو ماه گذشته بیش از چهار هزار میلیارد ریال منابع مورد نیاز برای پرداخت معوقات فراهم شد.  

وزیر تعاون اظهارداشت: امروز با توافقی که با «محمدباقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه انجام شد برای امر متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد نیز ۱۰ هزار میلیارد ریال اختصاص یافت تا در اولین فرصت ممکن اقداماتی در این مورد انجام شود.  

پربیننده ترین کدام بازنشستگان مشمول همسان‌سازی می‌شوند؟ افزایش ۸۴درصدی حقوق بازنشستگان با همسان‌سازی/ برنامه‌ای برای اربعین نداریم حرف‌های عجیب و غریب وزیر اقتصاد درباره بورس +فیلم سود واریزی به حساب مشمولان سهام عدالت ۱۶درصد رشد کرد ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۶/۳۱

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تامین اجتماعی فولاد بازنشستگان هیات دولت محمد شریعتمداری حقوق بازنشستگان سهام شستا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت سازی حقوق بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود

میرهاشم موسوی در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان که طبق قانون از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم الاجرا است، عنوان کرد: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که بنابر برنامه‌ریزی که انجام دادیم، این ماه اعمال خواهد شد و حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی را با احتساب افزایش حقوق پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: معوقه فروردین‌ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم سعی می‌کنیم در خردادماه پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموع در تکالیف برنامه هفتم، هرآنچه که نظام بیمه‌ای باید در قالب تعهداتی برای بازنشستگان و اقشار مختلف انجام دهد و به ما ابلاغ شود، به موجب قانون پیش خواهیم برد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟