Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سپاهان مشکل تیمش را بی دقتی در زدن ضربات آخر می‌داند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجتبی توتونی در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و السد اظهار داشت: امروز ما در ایستگاه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با فرمت جدید هستیم و یکی از مهمترین بازی‌هایمان را مقابل السد انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: بازی مشکلی را خواهیم داشت با تیمی که سرشار از بازیکنان مستعد از قطر، اروپای و آمریکای لاتین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی ما با بازیکنان خوب و شایسته‌ای که داریم مطمئنا برای السد بازی را سخت خواهیم کرد. آن‌ها هم به دنبال اثبات شایستگی‌های خودشان هستند و فکر می‌کنم این یک چالش بزرگ برای هردو تیم است.

توتونی در مورد اینکه آیا گروهبندی سپاهان منصفانه بود، گفت: در همان ابتدای قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا مشخص بود که این گروه، گروه بسیار سختی برای هر 4 تیم است و این مساله دربازی‌ها هم مشخص بود. 4 تیم قدرتمند آسیا در آن حضور دارند و با این شرایط چالشی برای هر 4 تیم به وجود آمد. صعود از گروه برای هر تیمی کار مشکلی بود اما جزئیات و بعضی از حوادث بسیاری از نتایج را رقم زد.

مربی سپاهان در مورد آماده سازی بازیکنان برای بازی آخر با توجه به صعود النصر و السد عنوان کرد: اینجا بازی‌های باشگاه‌های آسیا است و حضور بازیکنان در این تورنمنت خودش برای آن‌ها ایجاد انگیزه می‌کند. ضمن اینکه ما از حیثیت باشگاه و شهر و کشورمان باید دفاع کنیم. در یک ماه آینده لیگ ایران شروع می‌شود و این یک بازی فوق‌العاده برای آماده سازی بهتر تیم جهت شرکت در لیگ برترایران است تا با قدرت بیشتری در آن حضور پیدا کنیم.

توتونی در مورد اینکه سپاهان در بازی‌های اخیر نتوانسته گلی را به ثمر برساند و آیا برنامه ریزی برای حل این مشکل وجود دارد، گفت: خودمان به مشکل گلزنی واقف هستیم. مسائلی هست که درون خانواده خودمان باید بماند ولی موضوع مهم این است که در بازی‌های گذشته موقعیت‌های گلزنی فراوانی را فراهم کردیم و از بابت ایجاد موقعیت گل دچار چالش نبودیم. در زدن ضربات آخر دچار مشکل هستیم که قطعا قابل حل شدن است و با تمرین و ممارست بیشتر آن را در تیم خودمان حل خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال السد لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مک آلیستر: حریفان ما در حضور مسی بیشتر از آرژانتین می‌ترسند

ستاره لیورپول اعتراف کرده است که غیبت کاپیتان ۳۷ ساله آلبی سلسته، بار مسئولیت او و هم تیمی‌هایش را سنگین‌تر می‌کند. 

الکسیس مک آلیستر اعتقاد دارد حریفان تیم ملی آرژانتین در مسابقه‌ای که لیونل مسی در آن به میدان برود، بیشتر از تیم لیونل اسکالونی می‌ترسند. 

طرفداری | به گزارش سایت گل، مسی پس از مصدومیت در جریان دیدار اینتر میامی مقابل نشویل، تصمیم گرفت در مسابقات دوستانه ملی، کشورش را همراهی نکند. در شرایطی که قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ پس از برتری ۳-۰ مقابل السالوادور آماده دیدار دوستانه دیگری مقابل کاستاریکا در روز چهارشنبه می‌شود، مک آلیستر از اهمیت مسی در تیم ملی صحبت کرده است. 

ما همیشه تمرکز زیادی روی کارهای گروهی و کل تیم انجام می‌دهیم. ما می‌دانیم که وقتی لئو اینجا نیست، باید قوی‌تر از قبل کار کنیم چون دیگر بازیکنی را نداریم که در شرایط سخت، بتواند ناجی ما باشد. می‌دانیم که وقتی لئو هست، آن‌ها (حریفان) مقداری بیشتر می‌ترسند و این طبیعی است. ما همچنین بازیکنان بزرگ‌ دیگری در اختیار داریم که در باشگاه‌های بزرگ اروپایی بازی می‌کنند و وقتی آن‌ها تیم ملی آرژانتین را می‌بینند، می‌دانند که کار راحتی در پیش ندارند و این همان چیزی است که ما می‌خواهیم. ما می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا تیم مقابل، روز سختی را تجربه کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • مک آلیستر: حریفان ما در حضور مسی بیشتر از آرژانتین می‌ترسند
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا
  • سرمربی کره جنوبی: فردا قطعا پیروز می‌شویم