Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از مصرف بیش از ۱۰۴ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کشور در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از شانا محمدرضا جولایی اظهار کرد: مقدار مصرف گاز طبیعی در کل کشور در نیمه نخست امسال ۱۰۴ میلیارد و ۷۹۰ میلیون مترمکعب بوده که سهم بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده ۳۹ میلیارد و ۶۳۰ میلیون مترمکعب، صنایع عمده ۲۳ میلیارد و ۸۲۰ میلیون مترمکعب و نیروگاه‌ها نیز ۴۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون مترمکعب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مقدار گاز تزریق‌شده به شبکه خطوط سراسری در ۶ ماه نخست امسال هم ۱۲۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون مترمکعب بوده است که نسبت به دوره مشابه پارسال افزایش ۵ درصدی نشان می‌دهد.

به گفته سرپرست مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز، مصرف گاز طبیعی در نخستین روز پاییز امسال، ۵۵۴ میلیون مترمکعب بوده است.

جولایی همچنین از آمادگی شرکت ملی گاز ایران برای تأمین پایدار گاز در زمستان امسال خبر داد و افزود: تمهیدات شرکت ملی گاز ایران در بخش تولید، انتقال و توزیع گاز از ماه‌ها پیش برای زمستان امسال بسیار مثبت پیش رفته، از این رو امسال هم هیچ مشکلی در مصرف گاز به‌ویژه در بخش خانگی نخواهیم داشت.

برچسب هاایران شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) شرکت ملی گاز ایران

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران شرکت ملی گاز ایران آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو شرکت ملی گاز ایران میلیون مترمکعب گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردزنی «مست عشق» در روز نخست اکران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجموع فروش این فیلم در روز نخست، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

فیلم «مست عشق» درباره سیر زندگی مولانا و مواجهه او با شمس تبریزی است که حسن فتحی آن را در ایران و ترکیه ساخته است.  

مست عشق در شرایطی به این رکوردشکنی دست یافته که این رکورد طی یک دهه اخیر، در اختیار فیلم ساعت ۵ عصر مهران مدیری بوده است. طی یک دهه اخیر، علاوه بر ساعت ۵ عصر، چند فیلم دیگر نیز بوده‌اند که آمار خوبی از خود به جای گذاشته‌اند: فروشنده در روز نخست اکران خود، ۲۵ هزار مخاطب داشت. نهنگ عنبر ۲، ۲۱ هزار مخاطب، ما همه با هم هستیم ۲۹ هزار مخاطب، هزارپا ۲۷ هزار مخاطب، مطرب ۳۵ هزار مخاطب و گشت ۲ نیز ۳۵ هزار مخاطب داشته است.

دو فیلم پرفروش امسال یعنی تمساح خونی و سال گربه نیز به ترتیب در روز نخست نمایش خود، ۱۸ هزار و ۳۱ هزار مخاطب را به سینما کشاندند.

استقبال ۵۱ هزار نفری مخاطبان در روز نخست نمایش این فیلم در شرایطی رقم خورد که تمساح خونی به عنوان پرفروش‌ترین فیلم امسال سینماهای کشور، طی روز گذشته، ۲۰ هزار مخاطب داشت و سال گربه نیز به عنوان دومین فیلم پرفروش امسال، نتوانست بیش از ۱۷ هزار مخاطب جذب کند.

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • پیش‌بینی هوای تابستان امسال
  • رکوردزنی «مست عشق» در روز نخست اکران
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • ۹۰ هزار ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است