Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نادر فلاحی روز چهارشنبه اظهار کرد: در گرامیداشت هفته گردشگری برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار خواهد شد که اغلب برنامه‌ها به صورت محتوایی خواهد بود تا ظرفیت‌های استان در این حوزه معرفی شود.

او  افزود: در یک سال اخیر طرح‌ها و برنامه‌های متعددی در بخش گردشگری استان در راستای توسعه زیرساخت‌ها، افزایش طرح‌های سرمایه‌گذاری، معرفی قابلیت‌ها، خارج کردن گردشگری استان از حالت فصلی و توسعه متوازن گردشگری اجرا شده که تداوم این امر جزو برنامه‌ها به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری بیان کرد: صدور ۶۳ موافقت اصولی تاسیسات گردشگری، هدفگذاری ایجاد یک هزار و ۸۶۰ شغل براساس طرح‌ها و پروژه‌ها، صدور ۱۸ مجوز ایجاد، اصلاح و تکمیل تاسیسات گردشگری و افتتاح ۱۲ طرح از جمله اقدامات در یک سال گذشته در بخش سرمایه‌گذاری بوده است.

فلاحی از افتتاح طرح‌های سرمایه‌گذاری با مبلغ ۴۷۴ هزار و ۶۷۰ میلیون ریال در یک سال اخیر خبر داد و گفت: ایجاد ۳۰۰ مورد اشتغال در طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری، تشکیل ۹ جلسه کمیته فنی، تعیین سرمایه‌گذار برای ۶ منطقه نمونه گردشگری و ۵ روستای هدف گردشگری، تشکیل دو سازمان مردم‌نهاد در حوزه گردشگری، تعیین سه طرح برای پرداخت یارانه و ۱۱ طرح برای تسهیلات و پرداخت ۴۶۶ هزار و ۸۸۰ میلیون ریال تسهیلات به طرح‌ها از دیگر اقدامات در بخش سرمایه‌گذاری و پرداخت تسهیلات در یک سال گذشته بوده است.

فلاحی از صدور سه مورد گواهینامه کسب و کارهای گردشگری فضای مجازی در سال ۹۹ در اردبیل خبر داد و گفت: مجوز مزرعه گردشگری آرتان نیز به عنوان اولین مزرعه دانش بنیان خانواده محور در کشور در استان صادر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به تعداد واحدهای اقامتی در سطح استان عنوان کرد: تعداد واحدهای اقامتی، پذیرایی، گردشگری و تفریحی در سطح استان در مدت یک سال با افزایش ۵ موردی به ۵۵۶ واحد اقامتی و تعداد تخت‌های مراکز اقامتی نیز در این مدت به تعداد ۹۷ نفر افزایش یافته است.

او از انجام ۶۲۳ مورد بازدید در یک سال گذشته از واحدهای اقامتی استان خبر داد و افزود: ۱۵ مورد بازدید و اقدامات اولیه برای صدور مجوز اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایجادی و تبدیلی در سطح استان،  ۳ مورد اقدامات اولیه برای صدور مجوز گردشگری کشاورزی برای متقاضیان در شهرستان‌های اردبیل، نیر و کوثر، تدوین، مطالعه و بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل، شناسایی ۵ روستای مستعد و کمتر شناخته شده برای توسعه گردشگری روستایی در شهرستان خلخال، شناسایی مسیرهای کمتر شناخته شده در شهرستان‌های خلخال، بیله‌سوار و کوثر و برگزاری جلسات کمیته‌های طبیعت‌گردی در راستای توسعه پایدار گردشگری با اعضای کمیته طبیعت‌گردی شامل محیط زیست و منابع طبیعی انجام شده است.

 

برچسب‌ها افتتاحیه استان اردبیل جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاحیه استان اردبیل جهانگردی افتتاحیه استان اردبیل جهانگردی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل  این واحد ها با  آورده مردم و با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بسیج سازندگی ساخته شده است.

سهم استان اردبیل از این تعداد مسکن محرومان ۸۰۹ واحد مسکن است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل
  • بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل بازسازی می‌شود
  • افزایش یک میلیون تن محصولات کشاورزی در اردبیل
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل
  • بهره برداری از شبکه‌های اصلی پایاب خداآفرین در شهریورماه امسال
  • اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • شبکه‌های اصلی پایاب خداآفرین شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • زیرسازی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود
  • صدور ۵۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان بوشهر
  • عملیات زیرسازی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود