Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:48:48 GMT

بیانی: استقلال توان بردن هر تیمی را در آسیا دارد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۶۷۷۴

بیانی: استقلال توان بردن هر تیمی را در آسیا دارد

کاپیتان ملی‌پوش و سابق استقلال معتقد است هواداران قبل از هر نتیجه ای باید نگران انتخاب سرمربی و بستن تیم در فصل پیش رو باشند

به گزارش "ورزش سه"، شاهین بیانی کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار این تیم مقابل الاهلی گفت: «به نظر من استقلال توان بردن و برتری در برابر الاهلی و صعود از این گروه را دارد چراکه در این مدت با توجه به انصراف الوحده توانسته در یک محیط بسیار مناسب تمریناتش را به‌خوبی انجام دهد و بازیکنان توانستند بدنشان را ازلحاظ شرایط آب‌وهوایی کاملاً با شهر دوحه تطابق دهند که این امر بسیار اهمیت دارد، اما ازنظر من آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است، شرایط استقلال در لیگ برتر ایران است که در حال حاضر همه‌چیز نامشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


وی در ادامه افزود: «من فکر می‌کنم مثل همان اتفاق خوبی که در سال 1990 برای تیم ما رخ‌داده توانستیم قهرمان آسیا شویم، ما ابتدا باید بتوانیم در لیگ ایران به مقام قهرمانی برسیم و بعدازاین به فکر قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا باشیم. به نظر من هنوز همه‌چیز مبهم است، هم در بحث سرمربی، و هم اینکه تیم هنوز به‌طور کامل بسته نشده، ضمن اینکه پنجره نقل و انتقالات هم از طرفی بسته است و در کل می‌خواهم بگویم مشکلات اصلی استقلال این مسائل است حالا اینکه ما در برابر الاهلی چه نتیجه‌ای بتوانیم بگیرم شاید در اولویت‌های بعدی قرار داشته باشد.»


او که در مقام کاپیتانی به همراه استقلال قهرمان و نایب‌قهرمان آسیا شده است تأکید کرد: «با این اوصاف من همیشه گفته‌ام هیچ‌چیزی از خوشحالی طرفداران مهم‌تر نیست و استقلال آن‌قدر بزرگ است که بتواند از سد هر تیم آسیایی عبور کند که امیدوارم این امر امشب تحقق پیدا کند تا دل این طرفداران شاد شود.»

 

 


بیانی در پاسخ به این سؤال که نظرتان درخصوص تفاوت ذهنی بازیکنان زمان شما و استقلال این روزها چیست اظهار داشت: «بچه‌هایی که در آن دوران حضور داشتند و استقلال را به مقام قهرمانی رساندند عاشقانه پیراهن تیمشان را دوست داشتند و فاقد از هرگونه شعاری تنها به عشق طرفدارانشان بازی می‌کردند. شما در نظر بگیرید در آن زمان علی‌رغم بازی در 4 جام مختلف در 42 بازی متوالی شکستی را متحمل نشدیم که بعید می‌دانم این اتفاق در آینده شامل حال تیمی شود و این همان نشات گرفته از همان ذهنیت برنده تیم بود. شما از نحوه قرارداد بستن بازیکنان و اینکه چه صحبت‌های انجام می‌شود متوجه می‌شوید که تعدادی از بازیکنان هنوز نمی‌دانند که در چه تیمی دارند بازی می‌کنند و این پیراهن قبلاً بر تن چه بازیکنانی بوده است.»


کاپیتان خوش استایل استقلال در دهه 60 و 70 درباره ماجرای سعادتمند و فرهاد مجیدی نیز بیان کرد: «من معتقدم سفر آقای سعادتمند می‌توانست در سکوت خبری انجام شود. اما من معتقدم وضعیت استراماچونی از همان اولش هم مشخص بود که آمدنی نیست به این دلیل که او اگر می‌خواست بماند اصلاً نمی‌رفت و این تنها باعث شد ما جام حذفی را که بسیار برایمان در این مقطع کنونی باارزش بود داست بدهیم و الا داستان استراماچونی از همان ابتدایش مشخص بود.»

 

 


شاهین بیانی در ادامه همین مطلب با اشاره به کیفیت نمایش استقلال در بازی با پرسپولیس و نیمه اول دیدار فینال حذفی مقابل تراکتور خاطرنشان کرد: «در فاصله کمتر از یک هفته استقلال از نمایش بسیار خوبش در برابر پرسپولیس به آن بازی ضعیف نیمه اول مقابل تراکتور رسید که ناشی از عدم تمرکز مجیدی به علت آن مسافرت مسئولان باشگاه به ایتالیا بود»


وی در پایان اضافه کرد: «آقای سعادتمند باید پس از اتمام این مسابقات هر چه سریع‌تر وضعیت تیم را با مشخص کردن سرمربی تیم روشن کند و من امیدوارم این کار هر چه سریع‌تر انجام شود.»

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام: هر تیمی جز رئال جلوی سیتی نابود می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، بازی دیشب برابر سیتی برای جود بلینگام پایانی باشکوه داشت. او روی گل رئال تاثیر داشت و در ضربات پنالتی موفق شد یکی از پنالتی های رئال را گل کند.

او بعد از پیروزی برابر سیتی در مصاحبه با شبکه تی‌ان‌تی اسپورتس حاضر شد و در مورد برنامه تاکتیکی تیمش حرف زد: «آنچلوتی راهی برای بسیاری از ما پیدا می کند تا در زمین با آزادی کامل بازی کنیم. تیم هایی هستند که در سبک و الگوی بازی خود ساختار مشخصی دارند و تماشای بازی آنها بسیار جالب است. این یکی از بزرگترین نقاط قوت ماست. آنچلوتی مردی است که قبل از بازی به شما احساس آرامش و اعتماد به نفس می دهد. فکر می‌کنم ما خیلی شبیه بازی رفت بازی کردیم. چند بازیکن نقش هایی را بازی کردیم که به آنها عادت نداشتیم. من برای پرس باید نزدیک محوطه جریمه سیتی می رفتم. بعد، وقتی توپ را ریکاوری می کردیم، چون خیلی جلو بودم، به زحمت توپ به من می رسید. باید به شکلی متفاوت و فداکارانه کار می کردیم و تیم آن برنامه را به طرز درخشانی پیاده کرد. نیمکت نشین ها نیز عالی بودند و در نهایت ما کار را تمام کردیم.»

جود بلینگام قبل از بازی نگران نبود: «نگرانی؟ نه، ما همیشه به توانایی خود اطمینان داریم. فکر می‌کنم قبل از بازی، همه سیتی را به‌عنوان شانس اول صعود در نظر می‌گرفتند و آنها را در فینال می‌دیدند. ما چیزی برای نگرانی نداشتیم. به استعداد و کیفیت آنها احترام گذاشتیم و با تمرکز وارد زمین شدیم. این برد مثل یک آرامش ذهنی است. بازی که تمام شد، عملا مثل مرده‌ها بودم. من قبلاً مقابل سیتی بازی کرده‌ام. برابر این تیم گاهی فکر می کنید به هدف نزدیک شده اید ولی کار شما را در یک لحظه تمام می کنند. برای شکست دادن آنها باید خیلی سخت تلاش کنید. بردن سیتی پاداش بزرگی بود.»

در ادامه از او درباره فشار بازی در باشگاهی مانند رئال مادرید پرسیده شد: «من بیشتر از فشار، احساس مسئولیت می کنم. اگر می خواهید به باشگاهی مانند رئال مادرید بروید، اگر می خواهید این قدم بزرگ را بردارید، باید در نظر بگیرید که مورد انتقاد قرار می گیرید چون در کانون توجه قرار خواهید گرفت. باشگاه کار بزرگی انجام می دهد و اگر متوجه شوند که آماده نیستید، کار را برای شما آسان می کنند. ولی وقتی در رئال هستید، یعنی راه مدیریت فشارها را می دانید. من هرگز نمی توانستم تصور کنم بازی در رئال اینچنین است. این به عملکرد و گلزنی مربوط نیست. باید به این درک و احساس برسید که برای چه باشگاه بزرگی بازی می کنید. شما (فردیناند و لسکات) برای باشگاه های بزرگی بازی کرده اید. وقتی این نشان را روی سینه خود می بینم، حس غرور و افتخار به من دست می دهد. من از حضور در رئال سپاسگزارم. امیدوارم همچنان شب‌های زیادی مثل این داشته باشیم.»

جود در مورد ضربات پنالتی مقابل سیتی نیز اظهار داشت: «این باور نکردنی است. من فکر می کنم که امروز لحظات درخشانی توام با جادو را دیدم. همه چیز ذهنی بود. در ضربات پنالتی، بچه ها خونسردی خود را حفظ کردند. ما تیم بزرگی برای آینده داریم. آنها مدام ما را از این سو به آن سو می‌بردند و در موقعیت‌هایی قرار می‌گرفتیم که نمی‌خواستیم در آن باشیم. ما مجبور شدیم نفر به نفر آنها را دنبال کنیم تا آنها را مجازات کنیم و آنها این کار را با هدف انجام می دادند. اگر منصف باشیم، فکر می‌کنم وقتی سیتی گل تساوی را به یک تیم می زند، اکثر تیم‌ها از هم می‌پاشند ولی ما خوب ایستادیم و نیم ساعت دیگر سخت مقاومت کردیم.»

شماره 5 پادشاه اروپا در پایان گفت: «صعود در انگلیس عالی بود. برادرم امروز آمد و برای اولین بار بازی من با پیراهن رئال را از نزدیک تماشا کرد. بسیار مفتخرم. این یکی از بخش های زندگی است که من خیلی دوست دارم. من عاشق فوتبال هستم، اما ایده بازی کردن و بازگشت نزد پدر و مادرم یکی از چیزهایی است که بیشتر دوست دارم.»

دیگر خبرها

  • کلوپ: حالا کاملاً روی بردن لیگ برتر تمرکز می‌کنیم
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال جلوی سیتی زانو می‌زد
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال جلوی سیتی نابود می‌شد
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!