Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران گفت: سی ام تیرماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۱۸ ستارخان تشکیل و با دستور قضایی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی با حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی در خصوص جزئیات پرونده به کارآگاهان عنوان کرد، بعد از ظهر بیست و نهم تیرماه برای رفتن به مهمانی از منزل خارج شدم و در نیمه‌های شب پس از بازگشت به منزل با درب تخریب شده واحد مسکونی ام روبرو و متوجه بهم ریختگی خانه و سرقت مقداری طلا، وجه نقد و ۵ عدد ساعت مچی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان کرد: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل به نشانی اعلام شده مراجعه کردند و ضمن بررسی صحنه جرم موفق شدند ۲ تن از سارقان را شناسایی کنند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی بیان داشت: با شناسایی هویت سارقان مشخص شد که هر دو متهم برادر یکدیگر به نام‌های سیامک و سیروس هستند و تا کنون چندین مرتبه به جرم سرقت دستگیر شده‌اند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی به دست آمد که متهمان به تازگی هنگام سرقت توسط ماموران استان اصفهان دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

کارآگاه اختیاری گفت: با هماهنگی‌های قضایی متهمان به تهران منتقل شدند و به سرقت از منزل شاکی اعتراف و اظهار کردند تا کنون با همکاری یکی از دوستانشان چندین فقره سرقت منزل در شمال غرب و غرب تهران مرتکب شده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سومین متهم پرونده نیز در مخفیگاهش در بیستم و یکم مرداد ماه دستگیر شد، گفت: شناسایی و کشف جزئیات جرایم ارتکابی و شناسایی مالخران و مال باختگان ادامه دارد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: متهمان تا تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

بیشتر بخوانید

سارقان منازل شهرستان دماوند به دام افتادند دستگیری سارق سابقه دار منزل در خانی آباد نو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سارقان حرفه ای سرقت منزل پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز از لوث وجود مجرمان، خرده فروشان، معتادان و سارقان طی ۲۴ ساعت گذشته در ۴۵ محله شهر اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های شهرستان در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری ۱۸ نفر سارق که با دستگیری این سارقان ۱۰ فقره سرقت خودرو، ۲مورد سرقت موتور سیکلت، ۵ مورد سرقت داخل خودرو و یک مورد سایر سرقت‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: با اجرای طرح‌ها و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس نقاط آلوده پاکسازی و با هنجارشکنان و سارقان قاطعانه برخورد می‌شود.

کد خبر 6063679

دیگر خبرها

  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان