Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار فرمانده و معاونان پایگاه پشتیبانی شمال نداجا – منجیل با تبریک ایام نکوداشت دفاع مقدس اظهار کرد: امروز میدانی که نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آن قرارگرفته، به گستره همه آب‌راه‌های جهانی است.

وی، تمام آب‌راه‌های جهانی را زیر سلطه نیروی دریایی ارتش دانست و افزود: این امر نشان‌دهنده اقتدار نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور قدرت‌نمایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ هشت‌ساله است، تصریح کرد: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس به‌تنهایی در مقابل استکبار جهانی ایستاد و این جان‌فشانی‌ها از اذهان و خاطره ملت ایران فراموش ناشدنی است.

فلاحتی با اشاره به ایستادگی مقتدرانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مقابل دشمن بعثی بیان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام آبراه‌های جهانی حضور فیزیکی فعال دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای دریایی ارتش و سپاه حافظ منافع کشور در آب‌های شمال و جنوب کشور هستند، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بااقتدار از منافع آب‌های کشور استفاده می‌کند و این در سایه اقتدار نیروی دریایی محقق شده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی را مایه عزت و افتخار ملت ایران دانست و بیان کرد: اکنون می‌توان ادعا کرد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فاتح بسیاری از میدان‌ها هستند.

فلاحتی به‌قرار گرفتن مردم در کنار نیروهای مسلح زیر لوای فرماندهی الهی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: بااقتدار پهباد آمریکایی را سرنگون کردیم و ایران ابهت آمریکا را در جهان شکست.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در دوره ولایت‌فقیه مقتدرانه در آب‌راه‌های بین‌المللی حضور دارد، گفت: ولایت‌فقیه حکومت را با مردم گره‌زده و برای کشور اقتدار را به ارمغان می‌آورد.

امام‌جمعه رشت، ارتش جمهوری اسلامی را دارای سازمان و رسته منحصربه‌فرد ذکر کرد و افزود: حفظ و حراست از جغرافیای مرزهای آبی و زمینی از وظایف برون‌سازمانی ارتش محسوب می‌شود.

فلاحتی با اشاره به اینکه خودسازی نخستین وظیفه درون‌سازمانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: کسی می‌تواند در نظام اسلامی از ارزش‌ها دفاع کند که از عقیده بالایی برخوردار باشد.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه خودسازی، تقویت بنیه‌های صنعت دفاعی و آمادگی همه‌جانبه سه مأموریت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امروز تمام دنیای پیرامونی ما به نیروهای مسلح عاقل، مقتدر و دلسوز ایران اسلامی افتخار می‌کنند.

فرمانده پایگاه پشتیبانی شمال نداجا – منجیل نیز در این دیدار دفاع مقدس را به فرموده مقام معظم رهبری گنج دانست و اظهار کرد: از ابتدای جنگ تحریم‌ها آغاز شد و درنهایت منجر به پیشرفت در نیروهای مسلح کشور شده است.

ناخدا یکم رامین قضایی با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع همه‌جانبه از کشور گفت: خیال ملت شریف ایران راحت باشد و بدانند به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم به ایران اسلامی تعرضی داشته باشند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی محمدی نیروی دریایی دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان امام جمعه رشت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران ایران اسلامی نیروی دریایی دریایی ارتش دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شهرستان آران و بیدگل در گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش مستقر در این شهرستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی را به عنوان تکلیف مشخص کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به مقایسه ارتش قبل و بعد از انقلاب اسلامی در ایران افزود: امروز به پشتوانه نیرو‌های مسلح به قدرت نظامی دست یافتیم، که هیچ نیروی خارجی توان جسارت به تمامیت ارضی کشور را ندارد.
وی به عملیات غرورآفرین وعده صادق به همت نیروی هوافضای سپاه و با هم افزایی نیرو‌های مسلح برای برهم زدن هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کردو افزود: اجرای این عملیات خرسندی مظلومان جهان و ملت ایران را به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • عملیات «وعده صادق» یک تنبیه کوچک برای صهیونیست‌ها بود
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • عملیات« وعده صادق» بازدارندگی بسیار قوی در منطقه بود
  • تثبیت موازنه قدرت نظامی منطقه با انجام عملیات صبح صادق
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • تصاویری از مراسم رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور | از رژه تیپ زرهیِ ارتش در زنجان تا رژه نیروی دریایی ارتش در ساری | ببینید
  • فرمانده شمال شرق ارتش: عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی قوی بود
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد