Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@23:33:12 GMT

خط و نشان سرمربی آبی ها برای حریفان آسیایی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۷۰۶۴

خط و نشان سرمربی آبی ها برای حریفان آسیایی

لوچسکو سرمربی رومانیایی الهلال اعلام کرد که با وجود تعداد بالای افراد مبتلا به کرونا در این تیم، اما آنها به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاید الهلالی ها فکرش را هم نمی کردند که با از سرگیری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، علاوه بر رقابت با ۳ تیمی که با آنها همگروه هستند، باید با یک حریف قدرتمندتری به نام ویروس کرونا دست و پنجه نرم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا در تیم الهلال سبب شده است تا مسئولان AFC به مدیران الهلال اعلام کنند که در صورت به حد نصاب نرسیدن لیست ۱۳ نفره بازیکنان این تیم در دیدار امروز مقابل شباب الاهلی، این تیم عربستانی از این رقابت ها کنار گذاشته خواهد شد. اما رازان لوچسکو سرمربی رومانیایی الهلال عربستان معتقد است که با توجه به شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان الهلال و سایر تیم ها، باید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا متوقف می شد.

لوچسکو در مصاحبه با یک وب سایت رومانیایی به نام “پرو اسپورت” گفت:

من از خطرات این ویروس به دور هستم، اما در حال حاضر باید این رقابت ها متوقف شود. من پس از ابتلا به کرونا مشکل خاصی نداشتم، اما ۳۰ مورد مثبت به کرونا در تیم ما وجود دارد و این رقابت ها باید متوقف شود.

وی ادامه داد:

ما تمایل زیادی به قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان آسیا و تحقق بخشیدن به رویای هواداران داریم. فارغ از دشواری و مشکلات فروانی که با آن روبرو هستیم، تا پایان خواهیم جنگید. هر روز ما در این شرایط استثنایی، یک ماجراجویی جدید است.

لوچسکو ادامه داد:

ما به دلیل کمبود بازیکن، به جوانانی که تجربه حضور در بازی های بین المللی ندارند اعتماد می کنیم، حتی اگر بسیاری از آنها در فصل گذشته برای تیم بازی نکرده باشند. من می توانستم فقط یک تغییر در تیمم ایجاد کنم، اما از نگرش، نظم و روحیه مبارزه طلبی آنها راضی هستم.

در حال حاضر تیم الهلال اکنون بدون حضور سرمربی، تمریناتش را در دوحه ادامه می دهد. رازان لوچسکو سرمربی این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده و در تمرینات این تیم حضور ندارد. تست های جدید از لوچسکو و همچنین عبدالله المیوف سنگربان این تیم و هتان بحبری مهاجم الهلال نشان از بهبود حال آنها دارد و در صورت صدور مجوز AFC، آنها می توانند به تیم اصلی اضافه شوند.

الهلال که با ۱۱ امتیاز در صدر جدول گروه دوم این رقابت ها قرار دارد و صعودش به عنوان تیم نخست را قطعی کرده، امروز به مصاف تیم شباب الاهلی امارات می رود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الهلال عربستان الهلال عربستان سرمربی رومانیایی الهلال عربستان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، ژرژ ژسوس در نشست خبری پس از شکست 4-2 برابر العین در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما عادت ندارد مسابقات را بدون پیروزی پشت سر بگذارد اما ما در ریاض که برای کسب مجوز صعود به فینال تلاش خواهیم کرد‌. ما می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم.

او در ادامه در واکنش به اینکه الهلال اعتماد به نفس زیادی برای این بازی داشت، گفت: اعتماد به نفس ما بیش از اندازه نیست، اما در فوتبال نمی‌توان اتفاقات بازی را کنترل کرد‌. ما عادت نداریم چهار گل دریافت کنیم و سه پنالتی بدهیم، پس باید دلیل این اتفاق را پیدا کنیم و آن را اصلاح کنیم.

سرمربی الهلال افزود: زمان کافی تا بازی برگشت وجود دارد که طی آن مراحل ریکاوری بازیکنان را انجام خواهیم داد و آماده بازی برگشت خواهیم شد.

وی در مورد عدم استفاده از صالح الشهری از ابتدای بازی توضیح داد: در صحبتی که قبل از بازی با او داشتم، گفت که اگر به من نیاز داری، از حاضرم نیم ساعت بازی کنم. او از زمان آخرین مصدومیتش تا به حال در تمرینات گروهی ما شرکت نکرده و به همین دلیل در ترکیب اصلی حضور نداشت نداشت و تا امروز روی محل مصدومیتش یخ می‌گذاشت.

ژسوس درباره نحوه برخوردش با هواداران الهلال حاضر در ورزشگاه هزاع بن زاید و معنای علامتی که به آنها داد، گفت: من به آنها می گفتم که بازی برگشت در ریاض است و می‌دانم که بازی پر سر و صدایی خواهد بود و مطمئن هستم که در ریاض به فینال صعود می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان