Web Analytics Made Easy - Statcounter

بال هجومی چند فصل اخیر بوروسیا دورتموند ممکن است به جمع سرخپوشان مونیخی بازگردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماریو گوتسه که پس از چهار فصل حضور در بوروسیا دورتموند تصمیم گرفت از این تیم جدا شود، ممکن است به‌عنوان بازیکن آزاد به بایرن مونیخ بازگردد. زننده گل قهرمانی آلمان در فینال جام جهانی 2014 که قراردادش با دورتموند در پایان فصل اخیر به اتمام رسید، اخیراً مورد توجه باشگاه‌هایی همچون میلان، لاتزیو، رم و فیورنتینا قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نشریه آلمانی «بیلد»، مدیران باشگاه بایرن مونیخ به دنبال این هستند تا یک نیروی تهاجمی ارزان‌قیمت را به ترکیب تیم تحت‌هدایت هانسی فلیک اضافه کنند و گوتسه 28 ساله می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای آنها باشد که در حال حاضر بدون تیم است.

«بیلد» همچنین خبر داد هانسی فلیک سرمربی آلمانی باواریایی‌ها خود شخصاً با ماریو گوتسه در تماس است و قصد دارد او را برای بازگشت به جمع سرخپوشان مونیخی متقاعد کند. بال پیشین بایرن مونیخ در صورت پذیرش این پیشنهاد، قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای سال دوم امضا خواهد کرد.

این هافبک آلمانی که بین سال‌های 2001 تا 2013 در بوروسیا دورتموند عضویت داشت و در سال 2009 هم به تیم اصلی این باشگاه راه یافت، در سال 2013 در انتقالی جنجالی به بایرن مونیخ، رقیب دیرینه زردپوشان وستفالن پیوست.

بوندس‌لیگا| شروع بی‌رحمانه بایرن مونیخ با پیروزی 8 گله مقابل شالکه و هت‌تریک گنابری

گوتسه به مدت سه فصل در جمع باواریایی‌ها حضور داشت و در 114 بازی آمار 36 گل زده را از خود برجای گذاشت و با این تیم هفت عنوان قهرمانی از جمله سه قهرمانی در بوندس‌لیگا و دو قهرمانی در جام حذفی آلمان را تجربه کرد.

ماریو در نهایت در سال 2016 به دورتموند بازگشت و در 103 بازی آمار 14 گل زده را از خود برجای گذاشت و با این تیم به یک قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در سوپرجام آلمان دست یافت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هانسی فلیک دورتموند بایرن مونیخ هانسی فلیک دورتموند بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابرل: مصاحبه ایجنت دیویس؟ برای یک بله یا خیر باید تا ابد صبر کنیم؟

مکس ابرل پاسخ اظهارات ایجنت آلفونسو دیویس را داد. 

طرفداری | مدافع چپ بایرن مونیخ در آستانه خروج از باشگاه قرار گرفته است. 

بایرن مونیخ دستمزد پیشنهادی‌اش به آلفونسو دیویس را از رقم 14 میلیون یورو بالاتر نخواهد بود. باواریایی‌ها برای مدافع کانادایی خود اولتیماتوم دو هفته‌ای تعیین کرده بودند که هفت روز آن گذشته است. در صورتی که دیویس این پیشنهاد را قبول نکند، بایرن مونیخ آینده او را مورد ارزیابی خواهد داد. ساعاتی پیش ایجنت این بازیکن در گفت‌وگو با رسانه‌های آلمانی، رفتار بایرن مونیخ را «غیرمنصفانه» عنوان کرد. اکنون مکس ابرل به اظهارات هاوسه واکنش داده است:

ما تحت فشار نیستیم. یک رابطه عادی بین بازیکن و باشگاه وجود دارد. اما من اصلا مذاکرات را علنی نمی‌کنم. این موضوع را بلد نیستم و نمی‌خواهم هم بلد باشم. ما معتقدیم که پیشنهاد بسیار منصفانه و درستی ارائه کرده‌ایم. اینکه در برهه ای از زندگی، فرد باید بله یا خیر بگوید، واقعیت دارد. من نمی‌توانم تا ابد صبر کنم و بگویم که تصمیم نهایتا از آسمان نازل خواهد شد. تصمیمات باید از طرف همه طرفین گرفته شود. در نهایت، تصمیمی باید گرفته شود. باشگاه برای من همچنان طرف قدرتمند است. بر این اساس، کاملا منطقی است که چه آلفونسو دیویس باشد چه بازیکن دیگری، در نهایت باید تصمیمی وجود داشته باشد. 

ایجنت آلفونسو دیویس: بایرن مونیخ در حق ما بی‌انصافی کرد

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ابرل: مصاحبه ایجنت دیویس؟ برای یک بله یا خیر باید تا ابد صبر کنیم؟
  • اولی هونس: انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ، کار خیلی سختی است
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • حالا یا هرگز، بایرن به دیویس اولتیماتوم داد