Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@00:11:13 GMT

«تام کروز» به فضا می‌رود !

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۷۱۳۹

«تام کروز» به فضا می‌رود !

«تام کروز» قرار است در سال ۲۰۲۱ میلادی برای فیلمبرداری صحنه هایی از یک فیلم جدید با همکاری شرکت "اسپیس ایکس" به فضا برود.

به گزارش ایسنا به نقل از فیگارو، «کروز» که هم اکنون مشغول بازی در هفتمین قسمت از فیلم های «ماموریت غیرممکن» است و انتشار ویدئویی از بدلکاری حیرت آور او در این فیلم توجهات فراوانی جلب کرد، قرار است در ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ با همکاری کمپانی فناوری فضایی «اسپیس ایکس» به ایستگاه بین المللی فضایی سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«داگ لیمان» کارگردان و تهیه کننده آمریکایی که در فیلم های «بری سیل» و «لبه فردا» با «تام کروز» همکاری داشته نیز در این سفر حضور خواهد داشت و «مایکل لوپز الریا» خلبان ناسا و رکورددار فضاپیمایی نیز، این دو را به ایستگاه فضایی بین المللی خواهد برد تا شرایط را بررسی و حتی چندین صحنه را فیلمبرداری کنند. 

گفته می شود این سفینه فضایی هم اکنون یگ جای خالی دیگر دارد و باید دید چه فرد دیگری در این سفر حضور خواهد داشت، یک بازیگر مرد، یک بازیگر زن، یک خلبان دیگر، «کریستوفر مک کوایر» کارگردان «ماموریت غیرممکن ۷» که گفته می شود با این پروژه نیز همکاری دارد و یا «ایان ماسک» بنیانگذار شرکت فضایی «اسپیس ایکس»! 

«کروز»، «داگ لیمان» و «کریستوفور» قراردادی ۲۰۰ میلیون دلار برای ساخت یک فیلم جدید با کمپانی یونیورسال امضاء کرده اند که گفته می شود فیلمنامه آن در مراحل نخست نگارش است اما یکی از مهم ترین و بلندپروزانه ترین پروژه سینمایی در سال های آینده خواهد بود. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تام کروز اسپیس ایکس ايستگاه فضايي بين المللي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل‌واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب

طبق شایعاتی جدید به نظر می‌رسد ساعت هوشمند جدید اپل، ایکس نامگذاری می‌شود و طراحی نازک‌تر و بندی مغناطیسی خواهد داشت. همچنین این گجت می‌تواند آپنه خواب را رصد کند.

به گزارش مهر، مارک گرومن خبرنگار بلومبرگ معتقد است این شرکت طرح سنتی نامگذاری محصولاتش را کنار می‌گذارد و ساعت هوشمند جدید را «اپل واچ ایکس» نامگذاری می‌کند که نشان دهنده دهمین سالگرد عرضه نخستین نمونه این دستگاه در سال ۲۰۱۴ میلادی است.

از سوی دیگر سام کهل یکی از کاربران یوتیوب که برای نقد محصولات اپل مشهور است، با یک طراح گرافیکی همکاری می‌کند. این ۲ با توجه به شایعات و اخبار منتشر شده، رندر‌هایی از اپل واچ ایکس را ساخته اند.

طبق رندر‌ها گجت جدید اپل طراحی نازک تری خواهد داشت به طوریکه ضخامت آن ۱۰تا۱۵ درصد کمتر از مدل‌های فعلی خواهد بود. احتمالا یک دکمه Action مشابه اپل واچ اولترا نیز به نسخه جدید اضافه می‌شود.

بزرگترین تغییر طراحی مربوط به سیستم جدید بند مغناطیسی است. این به معنای خداحافظی با بند‌های قدیمی است، اما مزایایی فراتر از ظاهر زیبا دارد. بند‌های فعلی اپل واچ فضای زیادی از داخل ساعت را شامل می‌شوند. بند‌های مغناطیسی چنین حجمی را از بین می‌برند و فضا را برای طراحی نازک‌تر و حتی افزودن ویژگی‌های دیگر داخل گجت باز می‌کنند.

قبلا شایعه شده بود اپل واچ جدید با نمایشگر میکروال‌ای دی عرضه می‌شود، اما به نظر می‌رسد فناوری او ال‌ای دی به دلیل ملاحظات برای کاهش هزینه‌ها در این گجت به کار گرفته شود. با این وجود تخمین زده می‌شود پنل او ال‌ای دی دستگاه درخشان‌تر باشد و در مصرف انرژی صرفه جویانه‌تر عمل کند. این امر به معنای افزایش طول عمل باتری دستگاه است.

ویژگی‌های سلامتی یکی از وجوه اصلی اپل واچ به حساب می‌آیند. اپل واچ ایکس احتمالا نخستین نمونه‌ای باشد که گزینه رصد فشار خون را ارائه می‌کند. هرچند مشخص نیست قابلیت رصد اکسیژن خون به دلیل اختلافات و پرونده‌های دادگاهی مربوط به حق امتیاز اختراع این ویژگی، در دستگاه به کار رود. البته احتمالا گجت مجهز به قابلیتی برای رصد آپنه خواب نیز خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه
  • ایلان ماسک: با ۶۰۰۰ ماهواره در مدار زمین، هیچ مدرکی برای بیگانگان ندیده‌ام
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • جنجال هوش مصنوعی در انتخابات هند
  • حیات بشر در قمر یخی زحل محتمل است
  • سرعت هواپیما‌های مسافربری در هر مرحله از پرواز چقدر است؟
  • اپل‌واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب
  • پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز
  • ماه و تأثیر آن بر زمین!