Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کرد. دیدار دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جلسه دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل جلسه دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل جلسه دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل دیدار دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل رونمایی از مجموعه آثار تاج الشعرا اردبیلی با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی از مجموعه آثار تاج الشعرا اردبیلی با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در این دیدار گفت: ارتش با نگاه حضرت امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد. 

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: با صدور پیام تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره)، روز ۲۹ فروردین‌ماه را به عنوان روز ارتش تعیین کردند و ارتش مکتبی بر اساس نگاه امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد.

او تصریح کرد : در ابتدای انقلاب‌اسلامی منافقین کوردل شعار انحلال ارتش می‌دادند تا قدرت مدافع مردم و کشور را برای مقاصد شوم و تجزیه‌طلبانه‌ی خود از بین ببرند.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: عملیات تنبیهی «وعده صادق» تبلور ایمان، اعتقاد، علم و مقاومت در برابر تمام مستکبران جهان بود.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: مسیر حرکت پهپاد‌ها و موشک‌ها با برنامه بسیار هوشمندانه از شهر‌های رژیم منحوس صهیونیستی گذشت تا بخشی از قدرت نظامی ایران‌اسلامی نمایان شود.

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • لزوم ارزیابی مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • خدمات خوب دانشگاه آزاد اسلامی، سبب رفع انحصار در آموزش عالی شد
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند