Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:24:24 GMT

مدیران برای کنترل بازار بسیج شوند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۷۲۶۱

مدیران برای کنترل بازار بسیج شوند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌اله علی معلمی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: بصیرت اقتضا می‌کند که ما دوست و دشمن انقلاب را بشناسیم، منافع آمریکا در خاورمیانه با پیروزی انقلاب به خطر افتاد و پس از آن دشمنی و کینه توزی خود را آغاز کرد.

امام جمعه قائم‌شهر، با بیان اینکه انقلاب ما مردمی است، گفت: حضور مردم در اصل پیروزی انقلاب، در دوران دفاع، در بازسازی مناطق جنگ زده و پس از جنگ هم در گرامیداشت هفته دفاع مقدس بسیار چشمگیر است اما
گله مردم از مدیران است که امیدواریم هوشیار بشوند و از غفلت‌ها بیرون بیایند و قدر مردم را بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: چهارسال قبل رهبری معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تأکید داشتند اما متأسفانه طرح و یا لایحه‌ای مصوب و قانونی در این خصوص وضع نشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مدیران باید برای کنترل بازار بسیج شوند، گفت: کالاهایی که در اختیار دولت هست نباید اینقدر افزایش قیمت پیدا کند، نظام ما مردمی است و مسئولان هم از دل مردم برخاسته‌اند، مسئولین باید شبانه روز بکوشند و خواب راحت نداشته باشند، تا مردم در آرامش و آسایش باشند، چراکه قشرهای مختلف مردم از گرانی رنج می‌برند ومسئولان همه سعی کنند تا امورات به خوبی پیش برود.

معلمی با اشاره به موفقیت‌هایی که جمهوری اسلامی ایران در صنایع دفاعی به دست آورد، عنوان کرد: از پروردگار می‌خواهیم اقتدار و عزت مردم ایران را تا ظهور ولی فقیه مستدام بدارد.

کد خبر 5031418

منبع: مهر

کلیدواژه: علی معلمی مجلس خبرگان رهبری هفته دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت روحانی از جلسه با فرماندهان سپاه در سال ۹۶


به گزارش تابناک، سایت حسن روحانی نوشت: روحانی گفت: به مقام معظم رهبری گفتم که از نظر شما فرق می‌کند که یک ارتشی وزیر دفاع شود یا یک سپاهی؟ گفتند: نه. من از ارتش سه نفر را مطرح کردم یکی از آن‌ها آقای حاتمی بود که گفتند ایشان خوب است.

حسن روحانی روز ۲۵ بهمن‌ماه در دیداری با خبرنگاران یک رسانه به سوالات آن‌ها درباره مهم‌ترین وقایع دوران دولت‌های یازدهم و دوازدهم پاسخ داد که در سالنامه نوروزی این روزنامه منتشر شد

آنگونه که سایت روحانی روایت کرده، یکی از سؤالاتی که از دکتر روحانی پرسیده شد، درباره جلسه فرماندهان سپاه پاسداران با او پس از انتخابات ۹۶ بود که روایت‌های مختلفی از آن شده است. اما روایت رئیس‌جمهور پیشین این‌طور است.

آن جلسه برای صلح و صفا پس از انتخابات بود. برای این آمده بودند بگویند شما که انتخاب شده‌اید ما هم کنار شما هستیم، با هم می‌خواهیم کار کنیم. موقع خداحافظی سردار شهید سلیمانی درخواستی داشت که بقیه فرماندهان هم تکرار کردند که وزیر دفاع سپاهی باشد. در دولت یازدهم وزیر از اعضای سپاه بود. من گفتم بعید می‌دانم، اما همچنان دارم فکر می‌کنم. وزیر دفاع هم جزو وزرایی است که در نهایت باید رهبری موافقت کنند. من قبل از این جلسه به مقام معظم رهبری گفتم که از نظر شما فرق می‌کند که یک ارتشی وزیر دفاع شود یا یک سپاهی؟ گفتند: نه. من از ارتش سه نفر را مطرح کردم یکی از آن‌ها آقای حاتمی بود که گفتند ایشان خوب است.

 

البته برخی وزرا مانند وزیر کشور، امور خارجه، اطلاعات، آموزش و پرورش، علوم، ارشاد، دفاع و رئیس سازمان انرژی اتمی با هماهنگی با مقام معظم رهبری معرفی می‌شوند. در دولت دوازدهم به دلایلی انتخاب رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با رهبری هماهنگ شد. با این وجود من تمام وزرای دولت را بدون استثنا با ایشان چک کردم. درباره بعضی وزرا ایشان نظری نمی‌دادند، اما مثلا از آقای حجتی در وزارت جهاد کشاورزی راضی بودند. ابتدای دولت یازدهم وقتی به ایشان گفتم آقای حجتی را می‌خواهم معرفی کنم، ایشان گفتند خیلی خوب است. دولت دوازدهم آقای حجتی قبول نکرد. فرد دیگری را برای وزارت تعیین کرده بودم. وقتی به رهبری گفتم، ایشان گفتند چرا آقای حجتی نیست؟ گفتم آقای حجتی خودش قبول نکرد. گفتند نه صدایش کنید و خودتان به او بگویید. دوباره آقای حجتی را خواستم و پذیرفت، البته سال ۹۸ استعفا داد.

روحانی در پاسخ به سؤالی راجع به دکتر ظریف گفت: در ابتدای دولت‌های یازدهم و دوازدهم که وزرا را با رهبری چک کردم، ایشان موافق وزارت آقای ظریف بودند.

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • روایت روحانی از جلسه با فرماندهان سپاه در سال ۹۶
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • تیم اقتصادی دولت سیزدهم نباید اشتباهات دولت قبلی را تکرار کند
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است
  • مساجد سنگرهای دفاع از اعتقادات دینی مردم هستند