Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@09:04:09 GMT

در حد یک دهیار امکانات در اختیارمان قرار دهید

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۷۳۲۴

در حد یک دهیار امکانات در اختیارمان قرار دهید

 سید غنی نظری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 2 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان فرمودند ما از خود دفاع می‌کنیم چون زنده و پویا هستیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان اجرایی مجلس گفت: نمایندگان بر اساس ماده 71 قانون خدمات کشوری معادل وزرا هستند؛ آش نخورده و دهان سوخته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ماشین و امکانات به اندازه استاندار، فرماندار و بخشدار نمی‌خواهیم، ما را در اندازه یک دهیار در نظر بگیرید.

وی با بیان اینکه با آبروی مجلس بازی نکنید، شعری از حافظ قرائت کرد «واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند/ چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند.»

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: ما فقط امکانات اولیه برای رسیدگی به امورات مردم را می‌خواهیم و نه خودروی دنا می‌خواهیم و نه پرشیا؛ بلکه می‌خواهیم آبروی ما حفظ شود و بتوانیم نوکری مردم را بکنیم.

نظری خطاب به رئیس جمهور نیز تذکر داد که سرمایه مردم در بورس پودر شده است و ادامه داد: خانواده‌ها به توصیه شما کد بورسی گرفته و وارد بازار سرمایه شدند اما امروز سرمایه آنها خرد شده است، 3 ماه است که تذکر داده‌ایم که به دنبال ساماندهی بازار بورس باشید اما هیچ توجهی به این موضوع نشده است.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: با گذشت 6 ماه از سال هنوز تونل خلخال به اسالم افتتاح نشده و آسفالت شهرستان‌های خلخال و کوثر وضعیت نامطلوبی دارد.

نظری خطاب به وزیر نیرو عنوان کرد: آبرسانی در روستاها مورد غفلت واقع شده و روستاهای خلخال و کوثر در بی‌آبی گرفتار شده‌اند، همچنین شبکه آبرسانی روستایی پوسیده و بسیاری از روستاها آب ندارند. من خجالت می‌کشم که یک مادر شهید برای تهیه آب باید 500 متر را طی کند تا به آب برسد./

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: اقدامات و تصمیمات لازم برای بسیج تمامی امکانات و تامین اعتبارات برای رفع مشکلات مردم سیل زده سیستان و بلوچستان انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، محمد کرمی، اظهار داشت: با عنایت ویژه شخص وزیر کشور، اعتبارات لازم برای مقابله با خسارات ناشی از سیلاب در جنوب استان تامین شد.

وی بیان کرد: وظایف، مسئولیت‌ها و حیطه کاری مسئولان مشخص شده، لذا در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با سیلاب، جلسات کارشناسی لازم برگزار‌ و اقدامات مورد نیاز با اولویت و جدیت اجرا می‌‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با تقسیم بندی مناطق، مسئولان هر منطقه برای رسیدگی به مسائل مشخص می‌باشند.

وی با اشاره به تامین اعتبارات لازم تصریح کرد: برای تخلیه آب‌ دستگاه‌های کفکش مورد نیاز خریداری می‌شود.

کرمی بیان کرد: در زمینه بازگشایی راه‌ها و تامین اقلام مورد نیاز نیز تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع آب شرب گفت: هماهنگی لازم با کارخانه (نگور) و مجموعه‌های مرتبط برای تامین آب شرب مردم انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان بر تسریع در انجام کارها و رفع مشکلات تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • اوجی: در رشد تولید نفت و گاز رکورد خواهیم زد
  • مجتبی ذوالنوری: کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند /با سلبریتی‌ها و هنجارشکن های متعمد برخورد تند می شود
  • ضریب دادن به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری یک ضرورت است
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود
  • نبود امکانات عامل کاهش استقبال ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه شیراز است