Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس و در سالروز شهادت حضرت رقیه(س)  یادواره شهدای پدافند هوایی ارتش در منطقه پدافند هوایی شرق کشور برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رئیس کانون بازنشستگان ارتش در خراسان جنوبی ظهر امروز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آن چه موجب پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس شد، قدرت معنویت، سلاح ایمان و توکل بر خداوند و پیروی از ولایت فقیه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر فرشاد افزود: یاد و خاطره همه شهدای دفاع مقدس و امام شهدا به ویژه شهدای پدافند هوایی گرامی باد شهدای عزیزی که رفتند تا انقلاب و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بماند و ما امروز مدیون خون این شهیدان هستیم.

یادواره شهدای ورزشکار استان همدان در 40 سالگی دفاع مقدس برگزار می‌شودهمدان| هزینه یادواره شهدای عملیات 20 شهریور مجنون صرف آزادی سه زندانی نیازمند شدیادواره شهدای عملیات کربلای 2 در بیرجند برگزار شد

وی گفت: اگر شهدا نبودند و اگر ثمره خونشان نبود، ما امروز امنیت و آسایش نداشتیم، امروز ثمره خون شهدا جهان را در نوردیده و خداوند متعال را از این بابت شکرگزاریم و از همه مهم‌تر نعمت ولایت فقیه که رزمندگان در دفاع مقدس سرلوحه کار خود قرار دادند و گوش به فرمان در مقابل استکبار ایستادند و نگذاشتند ذره‌ای از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد.

رئیس کانون بازنشستگان آجا در استان بیان کرد: دشمنان این نظام و انقلاب وقتی نتوانستند در جنگ سخت کاری از پیش ببرند، امروز جنگ نرم و تحریم اقتصادی را علیه ملت و کشور به راه انداختند. 

وی عنوان کرد: دشمن هویت و ارزش‌های این ملت را هدف قرار داده است و ما وظیفه داریم دشمن را بشناسیم، هدف دشمن را بدانیم و با آن مقابله کنیم و همان طور که طی هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما با سلاح ایمان و معنویت، توکل بر خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (ع) و از همه مهم‌تر بر پیروی از فرامین و رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای ایستادند و امروز هم سد راه دشمن هستند.

فرشاد تصریح کرد: برکت‌های الهی جنگ تحمیلی پرتویی است از رحمت الهی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی مرحله‌ای خاص از رشد شجره طیبه جمهوری اسلامی بود با شعار نه شرقی و نه غربی و هویت خود را با وجود تمام توطئه‌های داخلی و خارجی به تثبیت رساند.

 در این مراسم از تعدادی از خانواده معظم شهدای پدافند هوایی شرق وپیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس منطقه تقدیر شد.

انتهای پیام/ 251/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای پدافند هوایی یادواره شهدای دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ حمزه بیدادی صبح امروز چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش (۲۹ فروردین ماه) در محل میدان صبحگاه لشکر ۹۲ زرهی اهواز بیان کرد: طبق بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی ارتش باید پشتوانه مردمی داشته باشد و این اصل در طول دوران دفاع مقدس به وضوح مشخص شد.

وی گفت: بین نیروهای مسلح، دولت‌مردان و ملت ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی بسیار خوبی ایجاد شده که این امر یک قدرت بازدارندگی بی بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است.

امیر سرتیپ بیدادی اظهار کرد: این قدرت یک امنیت پایدار و با ثبات را در جمهوری اسلامی رقم زده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی وفاداری خود را در میدان آتش و خون از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرد.

وی تاکید کرد: امروز آمریکا و سایر کشورها به این نتیجه رسیده‌اند که ایران اسلامی قدرتمند است و اگر از سوی دولت و کشوری تهدید شود کوبنده پاسخ خواهد داد.

کد خبر 6081172

دیگر خبرها

  • واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده ها
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش