Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دکتر سیما سادات لاری درباره وضعیت کرونا در اصفهان، گفت: بعد از خیز بسیار شدید بیماری در اسفند ماه سال گذشته در استان اصفهان و کاهش تدریجی در موارد ابتلا و بستری از فروردین تا هفته اول خرداد ماه سال جاری، از نیمه دوم خرداد ماه نمودار موارد ابتلا و بستری روزانه در این استان مجددا روند صعودی به خود گرفته که این شیب صعودی همچنان در حال امتداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر شهرستان‌های اصفهان، برخوار، چادگان، خمینی شهر، خوانسار، سمیرم، فَریدن، فریدون شهر، فلاورجان، لنجان و نجف آباد در این استان در  وضعیت قرمز و شهرستان‌های بوئین و میان‌دشت، تیران و کَروَن، شاهین شهر و میمه، شهرضا، کاشان، مبارکه و نائین در وضعیت هشدار بیماری قرار دارند.

لاری تاکید کرد: بروز موارد بستری و مرگ و میر در استان اصفهان از میانگین کشور بالاتر است. اکنون ۱۲۷۸ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان اصفهان بستری هستند که تعداد ۲۱۶ نفر از این بیماران به دلیل شرایط بالینی نامناسب در بخش مراقبت‌های ویژه حضور دارند.

وی افزود: متوسط سن بستری بیماران کرونایی از ابتدای شیوع بیماری در استان اصفهان ۵۷ سال گزارش شده است. در استان اصفهان ظرفیت بیمارستان‌های مرجع کرونا به سرعت در حال تکمیل است و برای پوشش خدمات بیماران تعداد بیشتری از تخت‌های بیمارستانی اعم از دولتی، خصوصی و خیریه اختصاص داده خواهد شد. همچنین اعمال جراحی غیراورژانسی از روز شنبه پنجم مهر ماه تا اطلاع ثانوی در استان اصفهان ممنوع اعلام شده است.

وی ادامه داد: بیشترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این استان در مراکز پلیس + ۱۰ و کمترین میزان رعایت پروتکل‌ها در پاساژهای استان اصفهان گزارش شده است.
منبع:ایسنا
 انتهای پیام

کد خبر: 1073356 برچسب‌ها کرونا ویروس اصفهان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا کرونا ویروس اصفهان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، دکتر رضا وثوقی مقدم با اشاره به خدمات رایگان درمانی و مراقبتی به بیماران هموفیلی در کلینیک تخصصی سرور بیان کرد: در حال حاضر تعداد یک هزار و ۵۹۰ پرونده فعال بیماران هموفیلی در این کلینیک موجود است.

مدیر امور بیمارستان‌ها و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بیماران هموفیلی از مشهد و استان‌های مجاور در این مرکز درمانی تحت پوشش قرار گرفته و خدمات درمانی، پیشگیرانه، بهداشتی و آموزشی دریافت می‌کنند.

دکتر رضا وثوقی مقدم با اشاره به اینکه افراد مبتلا به هموفیلی به علت سطح پائین یا عدم وجود پروتئین‌هایی به نام فاکتور‌های انعقادی قادر به متوقف کردن روند خونریزی نیستند، خاطر نشان کرد: از جمله مهم‌ترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیگیری مستمر در جهت تامین فاکتور‌های انعقادی بیماران هموفیلی است.

مدیر امور بیمارستان‌ها و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پایان با اشاره به خدمت رسانی به بیماران درخارج از شیفت افزود: بیمارستان امام رضا (ع) آماده خدمت رسانی به این بیماران در شیفت‌های غیر متعارف می‌باشدکه بیماران میتوانند با مراجعه از خدمات اورژانس بیمارستان بهره‌مند گردند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • اضافه شدن ۶ دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم