Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@10:01:02 GMT

روایت قالیباف از حاج قاسم سلیمانی +فیلم

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۷۴۵۵

روایت قالیباف از حاج قاسم سلیمانی +فیلم

روایت قالیباف از حاج قاسم سلیمانی +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: قالیباف حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق در رشت گفت: بیش از ۶ ماه است که چشمان مردم دنیا به جغرافیای غزه و فلسطین دوخته شده است.

او با اشاره به اینکه احاطه رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین بر اساس یک توطئه و نیرنگ از سوی استکبار جهانی شکل گرفت، افزود: بیش از یک قرن از ظلم و جنایت علیه فلسطین می‌گذرد و همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج به تشریح روند جنایت و احاطه زورمندانه و متجاوزانه اسرائیل علیه فلسطین پرداخت و تصریح کرد: پشت صحنه گردان اصلی جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی استکبار جهانی است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه اشغال فلسطین و قدس ظلمی نابخشودنی علیه جهان اسلام بوده است، گفت: قتل عام مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی علیه این مردم فراموش نمی‌شود.

او همچنین با بیان اینکه طوفان الاقصی ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد کرد، افزود: به برکت طوفان الاقصی جامعه بشریت بیدار شده و چراغ حمایت از فلسطین روشن شده است.

به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین، پایان اشغالگری‌ها و وحشی گری‌های رژیم جعلی و منفور اسرائیل فرا رسیده است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: فروپاشی اسرائیل شفاف و روشن بوده و این رژیم به بن بست رسیده است.

او با اینکه حمله اسرائیلی‌ها به کنسولگری ایران در دمشق یک جسارت و اشتباه استراتژیک بود، گفت: عملیات وعده صادق ستون جامعه استکبار را به لرزه در آورد.

رئیس سازمان بسیج به قدرت مثال زدنی ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی اشاره کرد و افزود: وعده صادق تنها ذره‌ای از نمایش قدرت نمایی ایران بوده است.

فرهنگ مقاومت راه نجات جامعه اسلامی است

سردار سلیمانی با بیان اینکه وعده صادق از ریشه در فرهنگ مقاومت دارد، تصریح کرد: قدرت نظامی در کنار مؤلفه ایمانی و معنویت‌ها موفقیت آمیز است.

او با بیان اینکه فرهنگ مقاومت راه نجات جامعه اسلامی است، گفت: بدون فرهنگ مقاومت با بالاترین تجهیزات نظامی هم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اهمیت و جایگاه فرهنگ، رسانه و هنر در عرصه‌های مختلف را تشریح کرد و افزود: فرهنگ و هنر و رسانه مؤثرترین ابزار برای مقابله است.

سردار سلیمانی با تأکید بر لزوم تقویت دبیرخانه جشنواره مدرسه عشق اظهار امیدواری کرد: این جشنواره میدانی باز برای تبلور استعداد‌های فرهنگی و هنری شود.

او با اشاره به اهمیت قدرت نرم و معنویت بخشی جامعه اسلامی افزود: فرهنگ و هنر در ایران دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالایی است.

رئیس سازمان بسیج با تأکید بر لزوم توجه به جامعه هنری و هنرمندان تصریح کرد: فرهنگ ایرانی و اسلامی باید مرز‌های جغرافیایی را در نوردد.

 منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • عکس/ احترام نظامی به محمدباقر قالیباف در صحن علنی مجلس
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • مجلس مصوبه‌ای در مورد اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • یک اتفاق خوب برای کشتی ؛ حسن یزدانی به تشک بر می گردد