Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرکلانتر هفتم تهران از کشف ۶۹ هزار و ۵۵۰ عدد ماسک قاچاق در پایانه مسافر بری جنوب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اعلام روز چهارشنبه پلیس تهران، سرهنگ « دوستعلی جلیلیان» افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی قصد دارد با استفاده از اتوبوس‌های مسافربری محموله ماسک قاچاق را به یکی از شهرستان‌های استان مرکزی انتقال دهد، ماموران کلانتری پایانه جنوب برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد متهم قصد دارد ظهر سی‌ام شهریور ماه محموله را انتقال دهد، گفت: گشت‌زنی‌های هدفمند افزایش یافت تا اینکه ماموران موفق شدند متهم که قصد داشت ۲۸ کارتن بسته بندی شده را سوار اتوبوس کند مشاهده وتحت نظر بگیرند.

سرکلانتر هفتم تهران ادامه داد: متهم هنگام انتقال محموله به داخل اتوبوس به همراه ۶۹ هزار و ۵۵۰ عدد ماسک قاچاق دستگیر شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی قاچاق ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله قاچاق ۱۲۰ میلیارد ریالی در بوکان کشف شد

سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ماموران انتظامی بوکان در پی وصول خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون بنز حامل مقادیر بالای پارچه قاچاق در محور سقز - بوکان، شناسایی و توقیف کامیون مورد نظر در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در این خصوص کامیون مورد نظر شناسایی و طی عملیاتی در ایستگاه بازرسی شهید رجایی انتظامی بوکان متوقف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بازرسی از خودروی متوقف شده ۵۹۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

سردار جهانبخش اظهار کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی پلیس است، گفت: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • محموله قاچاق ۱۲۰ میلیارد ریالی در بوکان کشف شد
  • کشف محموله سیگار‌ قاچاق در سمنان
  • جابه‌جایی ۱۲۰هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های اصفهان/آغاز پیک دوم سفرها همزمان با لیالی قدر
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • بارگیری محموله ۸۲ هزار تنی مواد معدنی در بندر امام خمینی
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس‌ها نسبت به سال گذشته در فارس
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس ها در نوروز ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته
  • شب به یادماندنی در چند کیلومتری پایتخت