Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«استفن سایبرت» سخنگوی دولت آلمان اعلام کرد حتی بعد از تحلیف «الکساندر لوکاشنکو»، کشورش او را به عنوان رئیس‌جمهور بلاروس به رسمیت نمی‌شناسد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، یک سخنگوی وزارت خارجه آلمان هم در واکنش گفت برلین می‌خواهد با تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه بلاروس در اسرع وقت موافقت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سوتلانا تیخانوفسکایا» رهبر مخالفان بلاروس پیش از این با اشاره به اینکه مقامات اتحادیه اروپا تمایل زیادی به تحریم ندارند از آنها خواست در تصمیماتشان شجاعانه‌تر عمل کنند.

اعضای اتحادیه اروپا در نشست روز دوشنبه خود نتوانستند به اجماعی برای اعمال تحریم علیه بلاروس به دلیل انتخابات اخیر در این کشور برسند.

در حالی که برخی اعتراض‌های داخلی و مداخلات کشورهای غربی درباره انتخابات ریاست جمهوری اخیر بلاروس ادامه دارد، رسانه دولتی این کشور امروز از مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری لوکاشنکو خبر داد.

طبق این گزارش، چند صد نفر به مراسم تحلیف الکساندر لوکاشنکو دعوت شده بودند که در بین آنها مقام‌های ارشد کشور شامل اعضای مجلس نمایندگان و «شورای جمهوری» حضور داشتند.

لوکاشنکو اخیراً با اشاره به اعتراضات در بلاروس تاکید کرد که منشا این اعتراضات از خارج از کشور است و به منظور ایجاد یک منطقه حائل بین روسیه و دیگر نقاط اروپا انجام می‌گیرد.

وی از سال ۱۹۹۴ و استقلال بلاروس از شوروی، ۵ دوره متوالی به عنوان رئیس جمهوری این کشور انتخاب شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: المان لوکاشنکو مشروعیت سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اولاف شولتس صدراعظم آلمان، با الویت خواندن تاسیس اتحادیه بانکی اروپا خواستار همگونی بیشتر در بازار‌های مالی در سراسر منطقه شد.
اتحادیه بانکی، طرحی است که پس از بحران مالی برای متمرکز کردن نظارت بر وام دهندگان بزرگ در بانک مرکزی اروپا طراحی شده است.
با این حال، آلمان با عنصر اصلی این طرح، یعنی حمایت از سپرده‌ها مخالفت کرده است. لیندنر وزیر دارایی آلمان خواستار پیشرفت در اتحادیه بازار سرمایه برای بهبود امکانات مالی کسب و کار با تمرکز بر ابزار اوراق بهادار، ادغام دارایی‌ها باهدف بسته بندی مجدد و فروش آنها به سرمایه‌گذاران شد.

دیگر خبرها

  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند
  • اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است
  • لوکاشنکو: پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه