Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@08:50:17 GMT

اعلام زمان دقیق اعلام نتایج ۴ کنکور سراسری

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۷۶۶۵

اعلام زمان دقیق اعلام نتایج ۴ کنکور سراسری

رویداد۲۴ فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: سازمان سنجش نتیجه کنکور‌های کاردانی نظام جدید و کارشناسی ناپیوسته را در نیمه دوم مهر اعلام می‌کند. این کنکور‌ها در ۱۴ شهریور برگزار شد. در آزمون کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، تعداد ۴۰ هزار و ۲۷ نفر زن و ۵۱ هزار و ۶۰ نفر مرد شرکت کردند؛ همچنین تعداد داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۶ هزار و ۲۸۶ نفر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان اعلام نتایج نهایی ارشد ۹۹ مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: نتیجه نهایی کارشناسی ارشد هفته آخر مهر اعلام می‌شود. کنکور کارشناسی ارشد روز‌های ۱۶ تا ۱۸ مرداد با رقابت بیش از ۶۰۰ هزار داوطلب برگزار شد.بیشتر بخوانید: روش اعتراض به نتایج کنکور سراسری ۹۹ زمان اعلام نتایج نهایی دکتری ۹۹ زرین آمیزی درباره نتایج دکتری بیان کرد: نتایج نهایی پذیرش داوطلبان دکتری تخصصی سال ۱۳۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها در هفته آخر مهر اعلام و بعد از آن ثبت نام شروع می‌شود. کنکور دکتری روز پنج شنبه، ۹ مرداد در ۶۰ شهر کشور و با رقابت بیش از ۱۶۰ هزار نفر برگزار شد.

سخنگوی سازمان سنجش در مورد زمان اعلام نتیجه کنکور سراسری گفت: اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص مثل دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه‌هایی که مصاحبه دارند، ۱۳ مهر اعلام می‌شود. نتایج نهایی کنکور سراسری هفته اول آبان اعلام و کارنامه نهایی روی سایت سازمان سنجش هفته دوم آبان ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

زرین آمیزی افزود: کنکور سراسری در روز‌های ۲۹ مرداد تا اول شهریور با رقابت بیش از یک میلیون داوطلب برگزار شد، فرایند انتخاب رشته داوطلبان مجاز شده این آزمون نیز از امروز چهارشنبه، ۲ مهر آغاز شده است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: فرآیند ثبت نام داوطلبان برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها تا هفتم مهر و انتخاب رشته با آزمون تا روز شنبه، ۵ مهر در سایت سازمان سنجش ادامه دارد.

او بیان کرد: ۱۷۵ هزار و ۸۴۹ داوطلب در رشته‌های با آزمون کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته خواهند شد.

زرین آمیزی درباره شرایط انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان و پیام نور گفت: برای انتخاب رشته‌های پیام نور، غیرانتفاعی و دانشگاه فرهنگیان فقط مجاز بودن کافی نیست، بلکه داوطلب باید علاقه مندیش را هم در فرم ثبت نام اعلام کرده باشد. هم اکنون داوطلبانی که علاقه‌مند به انتخاب رشته در این دانشگاه‌ها هستند، می‌توانند با پرداخت مبلغی از این فرصت استفاده کنند. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کنکور کنکور سراسری کنکور سراسری سازمان سنجش انتخاب رشته نتایج نهایی زرین آمیزی دانشگاه ها مهر اعلام برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد

‌به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس پیرامون برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس توضیح داد: این آزمون در استان فارس، در ۳۶ شهرستان استان، با رعایت کامل مقررات حفاظتی برگزار می‌شود.

به‌گفته وی، از میان تعداد کل شرکت‌کنندگان نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در کشور که تعدادشان ۱۱۵۲۵۱۸ نفر است؛ ۷۴۰۳۳ داوطلب مربوط به استان فارس است که ۴۸۳۹۴ نفر ایشان را بانوان و ۲۵۶۳۹ آن‌ها را آقایان تشکیل می‌دهند.

باقری افزود: از میان تعداد کل داوطلبان استان فارس، به ترتیب بر اساس بیش‌ترین تعداد شرکت‌کنندگان در گروه‌های آزمایشی، ۳۶۲۷۹ نفر در رشته تجربی، ۲۲۶۲۶ نفر در رشته علوم انسانی، ۷۳۸۹ نفر در رشته علوم ریاضی و فنی، ۴۶۵۴ نفر در رشته زبان‌های خارجی و ۳۰۸۵ نفر در رشته هنر شرکت دارند.

معاون آموزشی دانشگاه شیراز خبر داد: از شرکت‌کنندگان ۲۸۴۴۰ نفر مربوط به شهرستان شیراز هستند که ۹۹۹۴ آن‌ها را آقایان و ۱۸۴۴۶ ایشان را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی در خصوص زمان برگزاری آزمون‌ها نیز گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌)، گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌) و گروه تجربی (صبح جمعه ۷ اردیبهشت‌) در استان فارس برگزار خواهد شد و با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان می‌بایست به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس گفت: آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۳ در ۳۶ شهرستان استان، در حوزه‌های متعدد وابسته به دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، دانشکده‌های فنی حرفه‌ای و آموزش و پرورش فارس برگزار خواهد شد.

وی در خصوص شیوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون نیز گفت: کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ از روز دوشنبه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل چاپ است و داوطلبان گرامی در صورت مشاهده ایراد در اطلاعات کارت می‌توانند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۵ و ۶ اردیبهشت به باجه رفع نقص کارت آزمون سراسری شهرستان خود که در اطلاعیه‌های سازمان سنجش منتشر شده است؛ مراجعه کنند.

باقری خبر داد: باجه رفع نقص کارت داوطلبان شهرستان شیراز، در محل: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز واقع شده است.

نماینده سازمان سنجش در فارس یادآور شد: برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

کد خبر 6086891

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد