Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@02:30:52 GMT

توقف تولید پروژه جانباز به دلیل کرونا

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۷۷۰۴

توقف تولید پروژه جانباز به دلیل کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازایسنا، داستان این مستند مربوط به «علی» یکی از جانبازان جنگ تحمیلی است که به صورت داوطلب با همراهی دوستانی در ایران و کشور آذربایجان در مناقشه قره باغ (درگیری میان آذربایجان و ارمنستان بر سر منطقه قره باغ) شرکت کرده و آنجا هم دچار جراحت هایی می شود.

سونیا فتحی تهیه کننده و غلامرضا صیامی زاده، کارگردان و نویسنده این مستند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی از شهرهای «تبریز»، «اردبیل» و «جلفا» به عنوان مکان های تصویربرداری در ایران نام برد. او همچنین شهر باکو، پایتخت آذربایجان را به عنوان لوکیشن خارجی این مستند در نظر گرفته است.  

تهیه کننده «جانباز» با معرفی محبوب شکرزاده به عنوان تصویربردار اثر، خبر داد: تاکنون فقط حدود ۲۰ درصد از روند تصویربرداری مستند «جانباز» در ایران انجام شده است، همچنین به دلیل عدم امکان مسافرت گروه به کشور آذربایجان به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، ادامه پروژه فعلا متوقف شده است.   

سونیا فتحی در پایان گفت: زمان وقوع اتفاقات مستند «جانباز» در فصل پاییز است و امیدوارم شرایط برای ادامه تصویربرداری لوکیشن های ایران و  اعزام گروه به کشور آذربایجان برای ادامه روند تصویربرداری سریع تر فراهم شود

کد خبر 551757 برچسب‌ها تلویزیون - برنامه تلویزیونی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناترازی شدید حوزه مسکن به دلیل یک دهه توقف در تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، استاندار یزد به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن طی دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: ده‌ها هزار قطعه زمین برای خانه دار شدن مردم تخصیص داده شده و عملیات اجرایی این پروژه‌ها در حال انجام است.   شورای معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به مناسبت سالروز تاسیس این مجموعه و به منظور ارایه گزارشی از مجموعه اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته با استاندار یزد دیدار کردند.   استاندار یزد در این نشست، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را مولود انقلاب دانست و اظهار کرد: تاسیس این بنیاد از نظر توجه به حوزه مسکن و بالاخص مسکن محرومین حائز اهمیت است.   مهران فاطمی در ادامه با اشاره به سهم بالای مسکن در سبد خانوار و همچنین نقش خانه‌دار شدن در بهبود رفاهیات مردم گفت: متاسفانه به دلیل یک دهه توقف تولید مسکن، ناترازی شدیدی در این حوزه ایجاد شده است.   وی به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن طی دو سال اخیر اشاره و تصریح کرد: ده‌ها هزار قطعه زمین برای خانه دار شدن مردم تخصیص داده شده و عملیات اجرایی این پروژه‌ها در حال انجام است.   استاندار یزد در بخش پایانی سخنانش بنیاد مسکن را یکی از موفق‌ترین ادارات استان برشمرد و خاطرنشان کرد: این مجموعه طی سال‌های اخیر اقدامات بسیار اثربخشی در حوزه مسکن داشته است.

دیگر خبرها

  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • عملیات وعده صادق موجی از شادی را به ارمغان آورد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • بهترین راه توقف تنش در منطقه، پایان دادن به جنگ در غزه است
  • حمایت مردم خوی از سپاه پاسداران با برپایی کاروان خودرویی + تصاویر
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قصه آدم‌هایی که برای عزت ایران می‌کوشند
  • ناترازی شدید حوزه مسکن به دلیل یک دهه توقف در تولید
  • بررسی مستندی از زندگی پری صابری/ فیلمی که ساختش ۴ سال طول کشید