Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با شبکه «المیادین» تأکید کرد تلاش‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی موفق نبوده و نخواهد شد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، امروز (چهارشنبه) با «المیادین» در ارتباط با تشکیل ائتلاف آمریکایی علیه جمهوری اسلامی ایران صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق این گزارش، سردار فدوی در این خصوص گفت که تلاش‌های آمریکا برای تشکیل ائتلاف علیه انقلاب اسلامی، از قبل بوده و مسئله جدیدی نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسدان انقلاب اسلامی ایران در ادامه تأکید کرد: «در تشکیل ائتلاف جدید علیه انقلاب اسلامی موفق نشدند و نخواهند شد».

سردار فدوی در ادامه افزود: «بهتر این است که به خلیج فارس بیایند، زیرا در دسترس ما قرار خواهند گرفت. اگر آمریکایی‌ها مرتکب حماقت جدیدی شوند، با قدرتی غیر قابل تصور مواجه خواهند شد».

سردار در پایان گفت: «آمریکا در تحقق اهداف خود در ارتباط با اعمال محدودیت‌های تسلیحاتی علیه ایران موفق نخواهد شد».

پایگاه خبری شبکه «المسیره» نیز دقایقی پس از گزارش شبکه المیادین از گفت‌و‌گوی سردار فدوی با این شبکه خبر داد.

طبق گزارش المسیره سردار فدوی تأکید کرد: «ایران در واکنش به تلاش‌های آمریکا برای بازرسی کشتی‌های ایرانی در آب‌های بین‌المللی تنها مقابله به مثل نخواهد کرد بلکه در محل‌هایی حساس با قاطعیت به آن پاسخ خواهیم داد».

سردار فدوی در ادامه افزود: «به هر گونه حماقت آمریکا با قدرت پاسخ خواهیم داد؛ قدرتی که دشمن تصورش را هم نخواهد کرد. با آتش گسترده ما مواجه خواهند شد».

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پایان گفت: «آمریکا و تمام مستکبران جهان باید برای شکست شش ساله خود در یمن سرهایشان را در گِل فرو ببرند».

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جانشین فرمانده کل سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه علیه انقلاب اسلامی تشکیل ائتلاف اسلامی ایران سردار فدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهید الداغی در منزل شهید به مناسبت اولین سالگرد شهید غیرت دیدار کرد.

کد خبر 6087685

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • اتحادیه اروپا درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • رویترز: اتحادیه اروپا امروز درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد