Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر خاجی با نماینده سوئد در امور یمن دیدار و تبادل نظر کرد.                                                  

دو طرف ضمن بررسی آخرین تحولات و اوضاع در یمن و شرایط دشوار ناشی از شیوع بیماری کرونا، راه‌های رفع مشکلات موجود و شیوه‌های محتمل جهت ارسال کمک‌های غذایی و دارویی برای مردم یمن را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده سوئد و دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی بر ضرورت یافتن راه حل سیاسی برای پایان دادن به جنگ در یمن از طریق برگزاری گفت وگوهای یمنی - یمنی تاکید کردند.

خاجی در این گفت وگو، بمباران و حملات نظامی علیه مردم مظلوم یمن و محاصره آن‌ها را اقدامی غیر انسانی و در تضاد با اصول و مقررات بین‌المللی دانست و از جامعه جهانی خواست که مانع تداوم آن شود.

کد خبر 5031446 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اصغر خاجی یمن سوئد وزارت خارجه مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف صحن مجلس دفاع مقدس حجت الاسلام حسن روحانی هفته دفاع مقدس برجام ستاد انتخابات کشور هیئت دولت مجلس یازدهم حسن روحانی سعید خطیب زاده اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه

رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) نیز به حملات وحشیانه خود به نوار غزه ادامه داد که بر اثر آن شماری دیگر از فلسطینیان از جمله زنان و کودکان به شهادت رسیدند.

به گزارش امروز سه‌شنبه شبکه المیادین، در بمباران منزلی در منطقه «مصبح» در شمال شهر رفح در جنوب غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، ۱۵ فلسطینی از جمله چند زن و کودک به شهادت رسیدند. همچنین در جریان این حمله ددمنشانه شماری نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر توپخانه رژیم صهیونیستی نیز شهرک «بیت حانون» در شمال غزه را گلوله باران کرد.«بیت لاهیا» در شمال باریکه غزه نیز از توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بمباران شد.

منابع فلسطینی اعلام کردند که یک منزل در منطقه «برکه الوز» در اردوگاه المغازی در مرکز غزه نیز از سوی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته است.

از سوی دیگر مرکز حقوق بشری اروپا -مدیترانه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از بیماران و مجروحان در داخل مجتمع درمانی شفا به عنوان سپر انسانی در جریان یورش خود به این مرکز درمانی استفاده کرده است.

حملات رژیم صهیونیستی به غزه در حالی انجام می‌شود که قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه، سرانجام پس از نزدیک به ۶ ماه جنگ در غزه روز دوشنبه به وقت محلی، ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برابر با ۲۵ مارس ۲۰۲۴ در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید که برقراری آتش‌بس فوری در غزه در ماه رمضان را خواستار شده است تا این امر به آتش‌بس پایدار منجر شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بانک‌ها در توسعه امور زیربنایی جامعه مشارکت کنند
  • درخواست حماس از جامعه جهانی برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی
  • تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس
  • ۲ عضو جدید ناتو خواستار تحریم‌های بیشتر علیه روسیه شدند
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ ۳ شهرک نظامی اسرائیل را درهم کوبید
  • راهپیمایی روز قدس مانع از تحقق عملیات رسانه‌ای صهیونیست‌ها می‌شود
  • دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است
  • منافع آمریکا در همدستی با جنایت‌های تل‌آویو در غزه
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه