Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، سرهنگ علیرضا جنیدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از 40 ایثارگر شاغل در ادارات بردسکن که در دفتر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس تجلی مقاومت، انسجام ملی و یکی از درخشان‌ترین ادوار تاریخ ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه بیان اتفاقات دفاع مقدس تاثیر بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه به ویژه قشر جوان خواهد دارد، افزود: امروز اقتدار نیروهای مسلح به عامل بازدارنده در برابر استکبار جهانی تبدیل شده و این اقتدار و عزت در سایه اسلام ناب محمدی (ص)، ولایت فقیه و مردم محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن بیان کرد: امروز جریان تحریف هم با شکل‌های نوین در حال ضربه وارد کردن به اسلام و انقلاب است که اگر جریان تحریف شکست بخورد، قطعا تلاش‌های دشمنان بی‌اثر خواهد بود.

جنیدی ضمن گرامیداشت یاد سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: باید ایران اسلامی در همه عرصه‌ها روی پای خود بایستد تا در برابر دشمنان خود را مقاوم کند.

وی با بیان اینکه عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون مجاهدت شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس است، گفت: شهدا در زمان اوج جوانی با نثار خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و امنیت و آرامش را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/ 70050

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا عزت سپاه ایران اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی در این جلسه توسعه و‌ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راپاسداری از ارزشهای دفاع مقدس بسیار مهم دانست .

 فرماندار خوی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت شهرستان گفت: برگزاری یادواره شهدا مصداق بارز کار فرهنگی است و ضرورتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی بین نسل جوان است.

علی نژاد افزود:هویت بخشی به فضای شهری با جانمایی هرچه بیشتر المان شهدا و هماهنگ سازی هرچه بیشتر در این راستا مورد تاکید است.

 فرماندار خوی اضافه کرد :تدابیر لازم برای برگزاری اجلاسیه و کنگره شهدا اتخاذ شود و بهره مندی از ظرفیت های هنری برای انتقال پیام شهدا مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین برضرورت تامین زمین مناسب برای راه اندازی و احداث موزه هشت سال دفاع مقدس در خوی تاکید کرد و افزود:

راه اندازی این می تواند در تبیین نقش شهرستان و رزمندگان اسلام شهر ستان خوی در هشت سال دفاع مقدس بسیار مهم باشد.

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس