Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@16:17:14 GMT

ترکیب استقلال در مصاف با الاهلی عربستان

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۷۸۹۳

ترکیب استقلال در مصاف با الاهلی عربستان

ترکیب تیم استقلال در دیدار با الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه استقلال، با نظر مجید نامجومطلق سرمربی استقلال، سید حسین حسینی، وریا غفوری، روزبه چشمی، عارف غلامی، هروویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، امیرارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته یازده بازیکن تیم استقلال در مصاف با الاهلی عربستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی نیمکت استقلال هم در این بازی حسین پورحمیدی، شاهین طاهرخانی، محمد دانشگر، آرش داجلیری، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری، سینا خادم پور، علی دشتی، زکریا مرادی و فردین رابط حضور دارند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا مجید نامجومطلق هروویه میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال که به‌خاطر حواشی پیش آمده در بازی با آلومینیوم اراک با حکم کمیته انضباطی مواجه شده بود، بعد از مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داد، دوباره به کمیته انضباطی احضار شد و توضیحاتش را ارائه کرد.

به نقل از ورزش سه حالا شایعات زیادی درباره احتمال محرومیت حسینی در بازی آینده استقلال مطرح شده و هواداران منتظر اعلام نظر دوباره کمیته انضباطی هستند.

در این شرایط علی پورحیدری فرزند منصور پورحیدری یکی از افرادی است که به حمایت از حسینی پرداخته است. او در این خصوص گفت: «کاپیتان استقلال کار خاصی انجام نداد و مصاحبه‌اش هم از نظر من اصلاً بد نبود. او جریمه خودش را پذیرفت و قبول کرد که آن را می‌پردازد. مگر این بنده خدا فحش داده بود که اینطور با او برخورد کردند؟ کاپیتان استقلال گفت فدای سر آن هوادار، خب حرف بدی هم نزد ولی بابت این مسئله باید دوباره جواب پس بدهد!»

او افزود: «به نظرم حالا دیگر کم کم مشخص می‌شود که ادعای برخی بازیکنان استقلال مبنی بر اینکه نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود را باید جدی گرفت. حالا مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است. به‌خاطر مصاحبه‌ای که به نظر من هیچ ایرادی هم نداشت، دارند کاپیتان ما را محروم می‌کنند و معتقدم باشگاه باید واکنش سفت و سختی نشان بدهد. حتی جریمه ۳۰۰ میلیونی برای حسینی هم اشتباه بود چه برسد به اینکه دوباره او را احضار کنند.»

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898211

دیگر خبرها

  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس
  • ستاره‌های تیم بی‌ستاره نکونام | درخشش چند مهره در ترکیب صدرنشین